EDM liefhebbers opgelet!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Limb-Girdle    posted on 02-01-2012 22:16
Gezien de enorme toestroom van de bezoekers op DJ-Lounge, ben ik per direct op zoek naar extra krachten om de dagelijkse muziekupdates te verzorgen op de website.

De taak van de blogger is het schrijven van kleine muziek berichten op de website omtrent releases, previews, gratis downloads, uitgekomen bootlegs, artiest updates en andere EDM gerelateerde zaken.

Eigen stuff mag ook gepromoot worden, indien er een leuk berichtje + cover wordt bijgevoegd. In ruil voor het schrijven van berichten kunnen we je een stapje dichter in de wereld hebben (o.a. een zeer uitgebreid promotie netwerk met labels, artiesten, collega blogs etc.)

De eisen die we stellen zijn:

- De berichten dienen in het Engels geschreven te worden.
- Dagelijkse updates zijn mooi meegenomen! Happy, laughing

Kortom, als je iets tofs vindt op het internet en je wilt het graag sharen, dan is dit jouw ultieme kans!

Als je meer info wilt, stuur dan een mailtje naar info(at)dj-lounge(punt)com en we zullen zo snel mogelijk antwoorden!

URL: DJ-Lounge
Where the music meets the deejay!

What do you think about EDM liefhebbers opgelet! ??

Vote :   

MrQreeny    posted on 03-01-2012 12:23
Heb je geen link/story dump ofzo?
Ik heb er niet echt tijd voor zeg maar, maar als ik/anderen wat leuks tegenkom(en) en we kunnen het dan dumpen, dan scheelt dat voor jullie weer werk? Op die manier moet je het alleen sorteren, maar is het opzoeken al half-automatisch... Just an idea...
'Music is the universal language of mankind...'
Bonchanoize    posted on 03-01-2012 16:37
Ik ben ge?nteresseerd, moet de mail in het Engels of in het Nederlands?
Let the magic begin
Limb-Girdle    posted on 03-01-2012 18:09
Poster:?MrQreeny
Heb je geen link/story dump ofzo?
Ik heb er niet echt tijd voor zeg maar, maar als ik/anderen wat leuks tegenkom(en) en we kunnen het dan dumpen, dan scheelt dat voor jullie weer werk? Op die manier moet je het alleen sorteren, maar is het opzoeken al half-automatisch... Just an idea...

Bedoel je een gedeelte waar bezoekers (deejays / producers) hun track kunnen toevoegen op de website? Happy, laughing We zijn druk bezig om deze te ontwikkelen...

Poster: Bonchanoize
Ik ben ge?nteresseerd, moet de mail in het Engels of in het Nederlands?

Deze mag gewoon in het Nederlands!

Where the music meets the deejay!

This is an old Topic

No new postings for 4.880 days.
 Post CommentThat would be 162.7 months
or a whopping 13.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

88 Users online: Dajara & 16 Guests (71 Unknown)
Pages generated today : 17.811
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.826.270