Ik ben nog een aardige leek op het gebied van Midi en de mogelijkheden hiervan maar ik wil graag zelf een (Dj) Setup bedenken en hierin ook een ipad met touch osc betrekken maar ik zit met een paar gaten in mijn kennis misschien weet iemand het?
Er zijn al vele kleine apparaatje die signalen van de ipad omzetten in midi maar bij die beschrijvingen staat dan altijd dat je ze dan kan gebruiken om studio hardware aan te sturen maar kan het ook gebruikt worden om bijvoorbeeld traktor te besturen?
En met bijvoorbeeld de alesis IO dock die heeft een midi uitgang dus kan een computer deze ook weer omzetten in signalen die bruikbaar zijn voor traktor?
Misschien weet iemand het maar zoiezo bedankt.
Laurens
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
What do you think about Midi naar computer ??
Vote : 1 member likes this
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb al vaak apps voorbij zien komen in de app store die dat kunnen. Zoek eens op Traktor in de iOS app store. Zelf heb ik het nooit geprobeerd dus kan je niet echt helpen.
Poster: dance2mix Zou je misschien willen vertellen waarom?
je moet eens kijken naar MIDI Mobilizer of een MIDI Bridge Moet je daar maar ff naar googlen.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
This is an old Topic
No new postings for 4.877 days. Post CommentThat would be 162.6 months or a whopping 13.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.