Ik ben de laatste tijd bezig met het maken van mijn eigen track. Hij is bijna af en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
What do you think about [P] jdegraeff (nog geen naam) - My Revolution ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
klinkt niet verkeerd, alleen zou ik iets meer werken naar climaxen toe.. gebruik je crashes om naar je climax toe te komen bv. Een snare klinkt ook niet verkeerd.
Hoelang ben je nu bezig met produceren?, als het ??n maandje zou zijn zal ik zeggen dat je toch wel talent hebt!, alleen vind ik het jammer dat ik hededaags die samples die jij gebruikt overal tegen kom.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.