Hey guys, in dit filmpje van Spinnin' Records zit echt een amazing nummer.. Niemand weet de naam, probeer er nu echt achter te komen. Weet IEMAND dit wel?
What do you think about [GZ] Spinnin' Records Video; Track ID ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Weet vrij zeker dat deze track nog niet gereleased is, maar binnenkort in 2012 wordt gereleased. Klinkt 'Zweeds'. Zou er al een preview ergens staan op internet? Wat hoop ik dat iemand hier het weet..!
wat een ripoff van levels zeg.. is dit een rage aan het worden ofzo? again and again van basto leek ook al zoveel op gregory's theme... ik hoop niet dat dit echt een rage wordt, want dan is het wel erg simpel muziek maken zo.
Hoop dat hij op tijd wordt gereleased. Kan niet wachten 'm te draaien. Nog nergens preview. Artiest ook nog niet bekend gemaakt, maar SvD draait 'm hier. Titel; Chasin', inderdaad.
Poster: rickydadrum wat een ripoff van levels zeg.. is dit een rage aan het worden ofzo? again and again van basto leek ook al zoveel op gregory's theme... ik hoop niet dat dit echt een rage wordt, want dan is het wel erg simpel muziek maken zo.
+1
Maar wat nou als het lukt, mama?
This is an old Topic
No new postings for 4.997 days. Post CommentThat would be 166.6 months or a whopping 13.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.