Poster: MelvinEad
Hahaha die eerste XD.
Hoe heb je deze gemaakt?
Poster: Danekato
Gooit iemand een brief in de bus.
Zegt de buschauffeur, wat moet ik hiermee?
Poster: Danekato
Gooit iemand een brief in de bus.
Zegt de buschauffeur, wat moet ik hiermee?
Er zitten vijf vogels op een hekje, ik schiet er een door zn kop. Hoeveel vogels zitten er nu nog op het hekje?
?
Null door de knal zijn ze weggevlogen :D
Er zitten vijf vogels op een hekje, ik schiet er een door zn kop. Hoeveel vogels zitten er nu nog op het hekje?
Null door de knal zijn ze weggevlogen :D
Poster: anciano
Er loop een man heen en weer over een brug en steeds maar zeggen 21 lalala 21 lalala! Een?andere man vindt dat vreemd en gaat op die man af. Mag ik u?wat vragen? Ja hoor. Ik hoor u de hele tijd zeggen 21 lalala, waarom zegt u dat??
De man pakt de?man en gooit hem over de brug......22 lalala
Op?een galei schip wordt er door de hoofdman s'ochtends voor dat ze moeten roeien het volgende gezegd:
'Ik heb een goede en slechte mededeling'?
De goede mededeling is dat jullie vandaag allemaal biefstuk krijgen; het hele schip juicht.?
De slechte mededeling is dat de kapitein over een half uur wil waterskien.
Er staat een man bij een automatiek die overal geld in stopt en alle snacks eruit aan het halen is.?
De eigenaar vindt dat vreemd en loopt op de man af en zegt; wil u daarmee ophouden?
Vervolgens zegt de man; nu ik zeker staat te winnen he!?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.