2?Belgische grenswachters doen hun laatste inspectieronde van hun shift tussen aan de grens met Nederland als ze plots geconfronteerd met een opgeknoopt lichaam?van een zelfdoding, en?beide beginnen te vloeken, verdomme toch,?de Jos zegt: we zijn bijna klaar met werken, en nu gaan we nog een hoop overuren moeten doen en morgen dus ook moeten werken, en?dat is de schuld van?hem en wijst naar't lijk. Collega Jef zegt, ik heb een goed idee, wij halen hem uit de boom en hangen hem 20m verder aan een andere boom, net over de grens, dan is het een zaak voor de hollanders, goed idee zegt de Jos, dat doen we, zo gezegd, zo gedaan. Een half uur later aan de andere kant van de grens lopen de 2 Nederlandse grenswachters hun ronde te doen als ook zij plotseling geconfronteerd worden met dat?lijk, ze staan?plots stil, en dan zegt Jaap tegen Joop, ongeloofelijk he Joop, nou hangt ie hier weer !
Hoe noemen ze in Nederland een Kookboek ??? Science Fiction !
Willem-Alex. is op visite bij Kon. Albert en beide gaan ze na het dinner in de TV-kamer zitten waar Albert de TV aan zet en naar CNN zapt waar ze geconfronteerd worden met een depri persoon die dreigt van een gebouw te springen, waarna Albert zegt... '?Ik wed voor 100.000 ? dat hij gaat springen, goed zegt Willem A. 100.000 dat hij niet springt, ok en beide blijven kijken en plots springt die persoon toch?van de building, en Willem haalt z'n checqueboekje boven en schrijft 100000 ?, als?ineens Albert zegt, ik kan het niet aannemen want ik heb die reportage eerder gezien en wist dus dat hij ging springen, Willem A zegt, toch wel Albert neem de checque aan, die heb je verdiend, ik had die reportage ook al gezien, maar had nooit gedacht dat hij nog eens ging springen !

?