Post hier je goede voornemens voor 2012 en wens iedereen een Gelukkig nieuwjaar!
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
What do you think about Het Gelukkig 2012 Topic ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Natuurlijk wil ik ook iedereen alvast het beste toewensen voor het komende nieuwe jaar. Voor de grap even wat voorwerk toegevoegd aan het header logo boven de website
eerst eens goed tukkie doen, dan nieuw jaarsduik....;D Komend jaar een residentie zoeken, aardig op weg, en dan verder kijken,,, Over vrouwen ga ik me eens nieu uiten op dit forum: 1 dat boeit toch nietmand 2 wordt toch niet zoals gepland...
Glukkig 2012 iedereen! wens jullie veel geluk, zowiso op dj gebied!
Gelukkig nieuwjaar! Voornemens voor dit jaar: meer draaien en vooral beter worden (op dj-vlak ) en misschien eens geen herexamens halen als dat nog zou kunnen :p
Een gelukkig nieuwjaar gewenst aan allen hier, en dat al jullie wensen uit mogen komen in 2012
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.878 days. Post CommentThat would be 162.6 months or a whopping 13.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...