[P] Luuk Dresen - Boombastic
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lucalicious    posted on 31-12-2011 15:19
People!

Het is al een flinke tijd geleden, maar nu heb ik dan eindelijk weer eens een track af!
Laat me weten wat je er van vindt!

http://soundcloud.com/luukdresen/luuk-dresen-boombastic

Greetz, Luuk

PS: mocht je een download willen, PM me dan even.

What do you think about [P] Luuk Dresen - Boombastic ??

Vote :   

Luxx    posted on 31-12-2011 18:18
heb even geluisterd!

let even op je afmix! heel veel geluiden klinken ongelovelijk hard en de andere zijn ineens weer veel zachter waardoor je track steeds springt van hoeveel decibel er uit me speakers komt. ook is je lead die in de climax komt heel erg droog. mag je misschien wat meer leuks mee doen. ook klinkt heel veel alsof het uit 1 speaker komt. er komen bepaalde geluiden telkens harder uit mijn ene speaker dan uit mijn andere. hoeft niet negatief te zijn maar ik denk dat dit niet met opzet gedaan is. zo klinkt het iig nu nog niet.

verder wel leuke track maar voor mijn gevoel is het de zoveelste track in deze stijl die ook weer dezelfde basis gebruikt

hopelijk voel je je niet aangevallen, het laatste is persoonlijk en de feedback hoop ik dat je er echt iets aan hebt.
www.mothermusic.nl
Lucalicious    posted on 31-12-2011 19:58
thanks man! dit soort feedback heb ik wat aan, ik ga er eens naar kijken!
zou je misschien iets specifieker kunnen aangeven welke sounds teveel of te weinig volume hebben? ik heb namelijk wel veel aandacht besteed aan afmix, dus is het interessant om te weten waar ik fout zat.
User edit by Lucalicious on 31-12-2011 @ 20:04:18 (100%)
Lucalicious    posted on 01-01-2012 18:06
verder nog mensen?
Luxx    posted on 01-01-2012 21:33
Poster: Lucalicious
thanks man! dit soort feedback heb ik wat aan, ik ga er eens naar kijken!
zou je misschien iets specifieker kunnen aangeven welke sounds teveel of te weinig volume hebben? ik heb namelijk wel veel aandacht besteed aan afmix, dus is het interessant om te weten waar ik fout zat.

wat ik me kan herinneren, kan nu namelijk niet luisteren opnieuw is bij je climax als die wat rauwere base er in komt, je Keys. die komen afentoe er weer doorheen en die klinken veel te hard ten opzichte van de rest.
www.mothermusic.nl
dj-zero    posted on 01-01-2012 21:37
I think i like it?
like it
like it
aaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Lucalicious    posted on 02-01-2012 00:04
@ luxx: thanks! ja, dit kwam nader hand (in mijn ogen dan) doordat de rauwe synth en kick iets te weinig volume hadden, daardoor waren de keys idd wat te hard. heb het nu wat recht getrokken, en het klinkt nu naar mijn idee al beter. thanks voor de tips nogmaals man! heb ik zeker wat aan gehad.

@ dj-zero: bedankt man, tof om te horen!
Bloedworst    posted on 02-01-2012 11:17
Leuke track luuk, vind het overall geluid best goed klinken natuurlijk sommige dingen kunnen altijd beter dat is zo.
Me zoontje van 2 vond hem ook leuk dus heb hem ff lkkr hard gezet en hij stond vrolijk rondjes te draaien en te springen Cool
Lucalicious    posted on 02-01-2012 12:44
Thanks bloedworst, leuk om te horen haha :D
Lucalicious    posted on 03-01-2012 13:37
verder nog reacties of tips iemand?
Bjorn1419    posted on 06-01-2012 01:42
redelijks standaard trackje idd, big room break en dan een electro synth in de climax, maar dat maakt niet uit! De electro synth klinkt wel wat zwakjes, zeker als je het vergelijkt met een paar tracks van hardwell en nicky romero bijvoorbeeld. Verder denk ik dat het gedeelte met de strings in het begin van de 2e break totaal niet gaat werken op de dansvloer, daar zou dus iets anders doen als ik jou was, misschien gewoon de melodie (die ik trouwens wel dope vind!)in laten filteren.?

Track heeft zeker potentie, als de electro synth wat dikker klinkt en het arrangement wat effectiever Winking my eye
User edit by Bjorn1419 on 06-01-2012 @ 01:42:49 (1%)
Lucalicious    posted on 06-01-2012 12:28
thanks man!?

electro synth heeft in versie twee idd al meer power. dat arrangement kreeg ik idd meer opmerkingen over, ga ik ook eens naar kijken, piano in laten filteren is opzich een goed idee, thanks!

This is an old Topic

No new postings for 4.876 days.
 Post CommentThat would be 162.5 months
or a whopping 13.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

119 Users online: 17 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 66.324
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.802.839