Ik heb een vraag waar ik zonder jullie echt niet uitkom! Ik wil mijn nieuwe track op een website uploaden. Dit zijn de eisen van het nummer Before you upload, please make sure that your files are 16 bit (sample size), 44.1 kHz (sample rate), 1411 kbps (bit rate) stereo wav files.
Ik werk zelf met Fruity Loops Studio 10. Ik weet waar ik kan in kan stellen dat het 16 bit is.? Helaas gaat fruityloops bitrate maar tot 450 kbps. Hoe zou ik dit alsnog aankunnen passen, en wat betekent het eigenlijk? En wat betekent de 44.1 kHZ (sample rate) ?
Hartstikke bedankt allemaal!
What do you think about slotje ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ok, mooi dat je eruit gekomen bent. Was anders wel mooi geweest als je even de antwoorden hier zou posten, aangezien er misschien meer deze vraag/vragen kunnen hebben.
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.