Hallo..? Ik heb net een harde schijf gekocht (Western Digital My Passport Essential Se 1tb) En ik heb daar mp3tjes op gezet, maar de bestandjes komen niet in het display te staan. Er staat het usb teken, en daarachter ''format usb''. En daarna staat er ''no usb''. Hoe kan dit en hoe kan ik het oplossen??
Groetjes, Ruud
What do you think about CDJ-900 leest geen bestandjes op harde schijf ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Zou kunnen dat er probleem is met de voeding, als ik vlug even online kijk is er geen extra externe voeding behalve over usb. Klopt dit? Kijk anders eens in je handleiding hoeveel mA hij juist trekt?
Check dit. Waarschuwing, de bestanden op de hdd zullen wel verloren gaan. En kijk goed dat je de externe hdd selecteerd en niet je interne hdd van je pc.
User edit by Xurion on 29-12-2011 @ 18:29:54 (100%)
Nee dat klopt ook. Ik neem aan dat je geen MAC hebt. Dan moet je voor een WIndows computer een Utility downloaden om schijven om te zetten naar Fat32. Je had eigelijk bij het kopen van de schijf moeten kijken of die Fat32 was. Want schijven groter dan 64 GB kan je niet zomaar meer omzetten naar Fat32 in windows dan. Volgens mij is zo`n Utility te vinden op de site van Western Digital.
Fat32 is geen probleem voor een 1 TBytes schijf. Alleen Microsoft moest zonodig moeilijk doen in Windows. Om de schijf te formatteren heb je de HP Disk Format Tool nodig. Google hem even, downloaden, opstarten en formatteren.
Alleen vind ik het wel onhandig om zo te werken met een !TB schijf in je CDJs. Als je een beetje veel muziek in je mappen heb staan zit je de pest pokke te zoeken. Ik zou dan op den duur een MACbookPro tussen zetten met Link tussen je CDJ en Je MBP, door deze op een switchbox te zetten. Dan is het veel makkelijker zoeken en je hebt meer overzicht.
Als je de mappen een beetje overzichtelijk indeeld, en alles netjes ordelijk indeeld moet het wel overzichtelijk zijn hoor. Maar nu weet ik nog steeds niet hoe ik m'n harde schijf moet formateren.. via een tool ja, maar welke en hoe werkt dat?
Cyspoz heeft je al een tip gegeven voor een goed werkend programma. Nou kunnen wij allemaal best voor je googelen en een link uitzoeken maar dat kun je zelf ook wel doen toch
Overigens is het een erg simpel programma als ik de screenshots op internet zie. Ik weet bijna zeker dat je er wel uitkomt als je het installeert.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community