Poster: DJ_OB
Nou is me niet helemaal duidelijk of het klussen aan de oude deckplates geen optie is, of gepimpte spelers hebben geen optie is. In het laatste geval kun je natuurlijk altijd is kijken wat opschuren en zwarte lak erover spuiten opleverd.
Als het resultaat niet bevalt kun je altijd nog de 70 euro uitgeven voor nieuwe exemplaren.
Poster: dj-zero
heeft even niets met de vraag te maken, maar vond het onnodig hier een extra topic voor te openen, aangezien hier veel cdj 1000 kenners zullen zitten.
Ik wilde even weten, kun je alleen met hotcues werken als je sd kaartjes in de cdj's hebt zitten? Het zit namelijk zo dat ik nu in een club ?ga draaien met 1000mk3's en ik daar live wat met hot cues wil oefenen(dus niet langdurig opslaan...)
is dit mogelijk of dien ikpp er eerst sd kaartjes in te duwen?
Poster: ArTy
Heb ze wel vaker open gehad.. Niks spannends aan om de cover van dat ding te verwisselen lijkt me. Stuk of 20 schroeven losdraaien en later weer vast draaien. Je kan weinig fout doen in mijn ogen als je een beetje voorzichtig bent en foto's maakt van waar elk onderdeel zit. Werkje van een uur per cd speler gok ik zo.
Poster: Maracas
BR>Nee het is niet nodig om er eerst sd kaarten in te stoppen, maar stel anders de volgende keer je vraag in het kleine vragen topic