Michael Miller - WiSHDemo2012 (Work in Progress)Hey DJR,
ik heb deze demo al naar enkele members gestuurd.
Net reply gehad dat 'ie niet werkt, dus is nu niet meer private.
Heb bij de comment ook al de 'errors' geplaatst. Ik denk dat beste is om te editen, i.p.v. helemaal opnieuw maken.
Live dit flink overtreffen zal niet makkelijk gaan, denk ik. Het mixen van Mission Impossible Theme (Tiesto) -> Antidote was erg lastig, omdat die MI-theme nogal gecompliceerd is (waardoor ik 'm ook langer door moest laten lopen).
Hangt veel van deze demo af. Ik doe er nog een extra mixje bij met exclusieve tracks/promo's, die ik ook hier wel wil posten als members dat graag willen horen.
Belangrijkste is dus of dit 'opstuur-waardig' is. Misschien nog track tussen Save the World (Third Party) -> Levels, omdat deze samen niet goed klinken. En Internet Friends na Antidote of Tung zou houden, wat ook goed klinkt? Misschien nog 2 ? 3 nummers erbij en alles wat minder lang door laten lopen. Of gewoon zo houden, de eerste + laatste overgang opnieuw doen en editen (wat ik niet echt goed kan)?
Dit topic is dus vooral voor suggesties/comments/tips. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!