{M} Michael Miller - WiSHDemo2012 (W.I.P.)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MichaelMiller    posted on 28-12-2011 16:28
Michael Miller - WiSHDemo2012 (Work in Progress)

Hey DJR,
ik heb deze demo al naar enkele members gestuurd.
Net reply gehad dat 'ie niet werkt, dus is nu niet meer private.
Heb bij de comment ook al de 'errors' geplaatst. Ik denk dat beste is om te editen, i.p.v. helemaal opnieuw maken.
Live dit flink overtreffen zal niet makkelijk gaan, denk ik. Het mixen van Mission Impossible Theme (Tiesto) -> Antidote was erg lastig, omdat die MI-theme nogal gecompliceerd is (waardoor ik 'm ook langer door moest laten lopen).
Hangt veel van deze demo af. Ik doe er nog een extra mixje bij met exclusieve tracks/promo's, die ik ook hier wel wil posten als members dat graag willen horen.

Belangrijkste is dus of dit 'opstuur-waardig' is. Misschien nog track tussen Save the World (Third Party) -> Levels, omdat deze samen niet goed klinken. En Internet Friends na Antidote of Tung zou houden, wat ook goed klinkt? Misschien nog 2 ? 3 nummers erbij en alles wat minder lang door laten lopen. Of gewoon zo houden, de eerste + laatste overgang opnieuw doen en editen (wat ik niet echt goed kan)?

Dit topic is dus vooral voor suggesties/comments/tips. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
www.facebook.com/michaelmillerofficial

What do you think about {M} Michael Miller - WiSHDemo2012 (W.I.P.) ??

Vote :   

MichaelMiller    posted on 28-12-2011 18:09
Als link nog niet doet...

WiSHDEMO2012

Kan het nog vanuit daar volgens mij.
MichaelMiller    posted on 29-12-2011 16:56
Heb mijn demo nu klaar (die hier gepost ishad 2 slechte overgangen en paar stotters). Is voor 98% hetzelfde.
Nu zijn de stotters eruit?& is de laatste overgang stukken beter, maar in het begin slaat hij zeg maar nog een keer over.
Ik krijg dit niet met Audacity weg. Zou iemand me daarmee kunnen helpen? In die mix hier 3.56, dus dan weet je wat ik bedoel.
LilQuint    posted on 30-12-2011 09:51
Je moet een mix niet te vaak na editen.
Je moet gewoon 2 of 3 versies op nemen.
De beste kiezen.
Want als je ergens live staat te draaien. Krijg je niet de kans om zomaar nog eens de overgang opnieuw te doen als je me begrijpt...
Bijv, mijn too short but i love it vol 2 heb ik 2 x opgenomen. Steeds met een helemaal andere tracklist.
En gewoon de lekkerste gekozen.

Over de mix zelf.
Goede platen keuzen, wel moet je denk ik bij veel overgangen nog bij kunnen tikken of een strakkere beatmatch hebben.
Dit is gewoon puur oefenen :P
Voor de rest lekker mixje!
MichaelMiller    posted on 30-12-2011 13:38
Het editen is om de stotters eruit te halen. Het probleem is alleen Mission Impossible -> Antidote.
Wil ze graag zo samen in de demo, maar Mission Impossible (Tiesto) is zo'n gecompliceerde track, en
is echt niet fijn om iets mee te mixen. Live zal ik deze niet snel gebruiken, behalve bij een contest o.i.d. misschien.

This is an old Topic

No new postings for 4.883 days.
 Post CommentThat would be 162.8 months
or a whopping 13.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

159 Users online: 24 Guests (135 Unknown)
Pages generated today : 67.711
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.804.226