Weinige respons op Dj Resource (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

brecht    posted on 28-12-2011 11:24
Hallo

Ik vind spijtig dat er laatste tijd weinig respons komt op de topics. Komt dit door de feestdagen? Zou leuker zijn mochten we wat meer ervaringen kunnen delen aan elkaar !

mvg Brecht

What do you think about Weinige respons op Dj Resource ??

Vote :   

brecht    posted on 31-12-2011 10:13
Alles wat het forum wat actiever maakt heb ik iets van laat maar komen. Komt alleen maar alles ten goede ! De sfeer natuurlijk. Heel belangrijk en dit maakt het ook aangenaam om djresource regelmatig bij te houiden. Dus ik hoop dat alle discussies in verleden beetje zand erover kunnen doen. Dat we in 2012 met propere lei beginnen. Blijkbaar ben ik niet de enige die wat meer sfeer wil en leveniger dus ik reken ook beetje op jullie. Alvast een spetterend 2012 !
Tekhead    posted on 31-12-2011 11:58
Poster: Bonchanoize
@Tekhead: en belgenmoppen? :P

uiteraard welkom
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
tek-zotic    posted on 31-12-2011 13:29
Poster: Bonchanoize
@Tekhead: en belgenmoppen? :P

alleen als je de belg vervangt door een nederlander :p
Tekhead    posted on 31-12-2011 13:33
Poster: tek-zotic
alleen als je de belg vervangt door een nederlander :p

ssst
MichaelMiller    posted on 31-12-2011 16:22
Nagedacht over dat idee van Tek met die moppen.. We kunnen een speciaal topic maken daarvoor? Is denk ik wat geschikter dan alles in Late Leeuw. En mensen die er geen behoefte aan hebben kunnen dan gewoon doen alsof dat ene topic er niet is en dus niet op klikken, zo hebben ze er geen last van. Is wel DJ-forum, maar als er animo voor is.... Misschien wel aardig ideetje toch op Nederlands-Belgisch forum? Ken aantal mensen die echt te-veel Belgen-moppen hebben..Winking my eye Is niet echt mijn humor btw. Wat dachten jullie ervan? Leuke toevoeging?
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Tekhead    posted on 31-12-2011 16:55
Ik ben pro, maar niet alleen met Belgen en Nederland moppen, ook andere doelgroepen, zoals marokkanen, joden, homo's, Limburgers, etc...
Bonchanoize    posted on 31-12-2011 17:07
Het probleem met de meeste Belgen/Nederlander-moppen is dat dezelfde moppen voor en door beiden verteld worden. Gewoon de nationaliteit veranderen. Bovendien zijn de meeste van die moppen flauw en smakeloos.
Let the magic begin
MichaelMiller    posted on 31-12-2011 17:19
Natuurlijk niet alleen Belgi? & NL. Maar neem aan dat ze vast voorbij komen omdat het 50% NL 50% Belgi? is hier op dit forum volgens mij. Maar er is er dus al 1 voor..Happy, laughing
bambamstudio    posted on 31-12-2011 17:33
...Een moppentapper heeft geen humor, enkel een goed geheugen......
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
brecht    posted on 31-12-2011 17:52
ik ben voor geef maar gazze Happy, laughing
MichaelMiller    posted on 31-12-2011 18:28
Poster: bambamstudio
...Een moppentapper heeft geen humor, enkel een goed geheugen......

Wat een wijze uitspraak. Zit ook zeker wat in.
MichaelMiller    posted on 31-12-2011 18:29
Iemand al suggesties voor een naam? Het moppen-topic lijkt me niet echt origineel.!
brecht    posted on 31-12-2011 19:04
Titels:

- Effe iets anders, lachen lachen
- Keep on smiling
- Het moet niet altijd even serieus zijn
- ...

ben niet echt origneel vandaag Happy, laughing
MichaelMiller    posted on 31-12-2011 19:20
De Lachende Leeuw?
anciano    posted on 02-01-2012 02:39
LMFAO Cool
brecht    posted on 02-01-2012 12:33
Poster: anciano
LMFAO Cool

Ja is wel goede titel vind ik ! Ik ben pro !
MichaelMiller    posted on 02-01-2012 13:43
Anciano.. Topicnaam is nu LMFAO. Heel creatief..Winking my eye
brecht    posted on 03-01-2012 11:05
Ben blij dat het topic goed gaat. Dit is goed voor de sfeer ! Ben blij dat door dit topic een idee is gekomen voor een moppen topic Happy, laughing whoop whoop DjResource !
MoXeGy    posted on 03-01-2012 12:36
Mischien is het een idee om veel gestelde vragen/antwoorden in 1 topic te gooien(soort faq). vaak zijn de antwoorden/vragen in het betreffende topic niet makkelijk meer te vinden, zo kun je bijvoorbeeld in dit topic alle ideen in de beginpost zetten.

Veel mensen ergeren zich ook aan de 'nieuwe' leden die telkens een topic openen met een vraag die al 10 keer is beantwoord, ik denk dat dit een stuk minder is als je er 'een algemeen' topic voor hebt.

User edit by MoXeGy on 03-01-2012 @ 12:38:34 (100%)
mrmagix    posted on 03-01-2012 12:47
Poster: MoXeGy
Mischien is het een idee om veel gestelde vragen/antwoorden in 1 topic te gooien(soort faq). vaak zijn de antwoorden/vragen in het betreffende topic niet makkelijk meer te vinden, zo kun je bijvoorbeeld in dit topic alle ideen in de beginpost zetten.

Veel mensen ergeren zich ook aan de 'nieuwe' leden die telkens een topic openen met een vraag die al 10 keer is beantwoord, ik denk dat dit een stuk minder is als je er 'een algemeen' topic voor hebt.

Een oplossing zoals jij ze aanhaalt is ooit gemaakt. Genaamd het Rookieforum. Op deze manier kunnen mensen die de rookie's niet willen aanhoren, aanklikken dat hun topics niet op de frontpage verschijnen.

Echter staan dan wel de Rookie's in de kou, dus zijn we een tijdje geleden begonnen met het maken van gigantische informatie topics. Dit idee is spijtig genoeg wel naar de achtergrond verdwenen. Een topic hiervan: Dj'n, hoe doe je dat? - De inleiding
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
MoXeGy    posted on 03-01-2012 13:10
Dat soort topics bedoel ik inderdaad! dit kun je op verschillende vlakken doen. kunnen dat soort topics niet sticky worden gemaakt?

This is an old Topic

No new postings for 4.988 days.
 Post CommentThat would be 166.3 months
or a whopping 13.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

190 Users online: 133 Guests (57 Unknown)
Pages generated today : 41.527
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.935.072