Weinige respons op Dj Resource (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

brecht    posted on 28-12-2011 11:24
Hallo

Ik vind spijtig dat er laatste tijd weinig respons komt op de topics. Komt dit door de feestdagen? Zou leuker zijn mochten we wat meer ervaringen kunnen delen aan elkaar !

mvg Brecht

What do you think about Weinige respons op Dj Resource ??

Vote :   

Xtremer    posted on 29-12-2011 10:13
Misschien zijn de moderators wel te streng, rawwrr Cool. Wou voorheen nog wel eens voorkomen dat er dubbele topics werden geopend. Door als user eerst de search te gebruiken hoeft er ook minder gepost te worden. Merk inderdaad wel dat verkooptopics minder hard gaan, dat is wel jammer Cool.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Dj_Fantasy    posted on 29-12-2011 10:18
Vroeger hield ik 2x per jaar een Hardstyle Mix contest hier op DJR. Maar omwille van tijd is het er dit jaar niet meer van gekomen.
icm natuurlijk een nieuwe job + overstap naar dj2dj.nl!

Ben 2 maanden inactief geweest op DJR puur omdat ik het beu ben hoe sommige mensen (sorry voor dit) schijten op een ander. Wederzijds respect is hier soms 0,0! Sfeer was vroeger enorm leuk. Maar sommige van mijn oude vrienden hier hoor ik niets meer van.

Gelukkige een nieuwjaar en nieuwe voornemens. Hierbij hoop ik dan ook dat sommige eens in de spiegel kijken en zien dat ze soms niet goed bezig zijn.
dj2dj.nl
Roov    posted on 29-12-2011 11:42
Ik ben hier amper actief meer omdat ik gek wordt van alle verwijten naar elkaar. Respect voor elkaar is ook ver te zoeken zoals Fantasy al zegt. Ik merk ook dat er al veel leden die vroeger actief waren hierdoor zijn weggegaan.
hoppie    posted on 29-12-2011 11:49
Poster: Tekhead
Goed punt TS met dit topic. Ik ben hier al lang member, ben dus ook dermate goed geplaatst om vergelijkingen te maken.
Er is vele minder activiteit op djr als vroeger, aanzienlijk minder, en hoe dat komt ?? Ik heb hier al eerder een beetje research naar gedaan en het resultaat zette bij sommige kwaad bloed, ze vonden zich persoonlijk aangevallen en hun reactie was soms zwaar over de schreef, en zeker als ik sommige hun leeftijd zag.
Ik toonde alleen maar cijfers en letters aan, geen beschuldigingen aan eender wie, en ook geen oplossingen, en daarom ben ik daarmee gestopt, Maar Respect en verdraagzaamheid, all? gebrek hieraan zijn 2 belangrijke oorzaken.??

respect moet je inderdaat verdienen, maar laten we elkaar in iedergeval respecteren en in zijn waarde laten.
Question everything
djpatnl    posted on 29-12-2011 16:08
Ik reageer ook niet zo heel vaak omdat ik zeer weinig reacties krijg op mijn eigen topics. Bij mij is het meestal het plaatsen van een mix.

De lol gaat er dan een beetje vanaf om zelf ook nog de moeite te nemen om naar dingen van anderen te luisteren of er op te reageren.

En er wordt wel eens afgegeven op elkaar ja. Zelf moet ik me ook wel eens inhouden om niet te reageren op vragen die te stom voor woorden zijn. Je merkt dat er een enorm niveau verschil is qua kennis. Er zijn hier een fiks aantal mensen met jarenlange ervaring die weten waar ze het over hebben.... echter daar tegenover zijn er nog meer mensen op het forum die slechts zeer kort in de DJ scene geinteresseerd zijn en denken alles te weten. Begrijp me niet verkeerd die laatste groep doet dat niet bewust denk ik ( in de meeste gevallen ). Er is gewoon een soort generatiekloof ontstaan.

Hier wordt je status opgewaardeerd aan de hand van het aantal berichten dat je plaatst maar beter zou zijn als je staus n.a.v. je ervaring in de DJ / Dance wereld beoordeeld zou worden. Zodoende zou je bij iemand zijn avatar al zien op welk niveau je zit. Dat bedoel ik niet om klasse verschil te krijgen maar om duidelijk te krijgen dat advies van iemand met 10 jaar ( of meer ) ervaring vaak meer waard is dan advies van iemand die met zijn muis en virtual DJ zit te spelen. Laat ik het nogmaals duidelijk maken dat er helemaal niks mis is met mensen die het leuk vinden om met virtual dj te spelen hoor.

Over en weer respect is een goed begin?Smile
MichaelMiller    posted on 29-12-2011 16:40
Poster: djpatnl
Ik reageer ook niet zo heel vaak omdat ik zeer weinig reacties krijg op mijn eigen topics. Bij mij is het meestal het plaatsen van een mix.

De lol gaat er dan een beetje vanaf om zelf ook nog de moeite te nemen om naar dingen van anderen te luisteren of er op te reageren.

En er wordt wel eens afgegeven op elkaar ja. Zelf moet ik me ook wel eens inhouden om niet te reageren op vragen die te stom voor woorden zijn. Je merkt dat er een enorm niveau verschil is qua kennis. Er zijn hier een fiks aantal mensen met jarenlange ervaring die weten waar ze het over hebben.... echter daar tegenover zijn er nog meer mensen op het forum die slechts zeer kort in de DJ scene geinteresseerd zijn en denken alles te weten. Begrijp me niet verkeerd die laatste groep doet dat niet bewust denk ik ( in de meeste gevallen ). Er is gewoon een soort generatiekloof ontstaan.

Hier wordt je status opgewaardeerd aan de hand van het aantal berichten dat je plaatst maar beter zou zijn als je staus n.a.v. je ervaring in de DJ / Dance wereld beoordeeld zou worden. Zodoende zou je bij iemand zijn avatar al zien op welk niveau je zit. Dat bedoel ik niet om klasse verschil te krijgen maar om duidelijk te krijgen dat advies van iemand met 10 jaar ( of meer ) ervaring vaak meer waard is dan advies van iemand die met zijn muis en virtual DJ zit te spelen. Laat ik het nogmaals duidelijk maken dat er helemaal niks mis is met mensen die het leuk vinden om met virtual dj te spelen hoor.

Over en weer respect is een goed begin?Smile

Volgens mij ben je niet de enige/eerste met dat idee..Winking my eye
In ieder geval, ja..; Er is veel verschil in kennis. Maar dat is niet een groot probleem.
'Jullie', de 'oudjes' (Cool), zijn ook niet begonnen met een berg ervaring, kennis & techniek.
Internet was wel?heel?wat minder, wat best een groot verschil maakt.
Dan komt het 'echte draaien', met vinyl, zonder BPM-counters e.d. op de platenspelers.
Wijze raad gekregen van een zekere Bj?rn Franken (Vato Gonzalez) dat je daar niet te veel waarde aan moet hechten,
dat 'echte draaien'. Als je graag zou willen ga ik daar dieper op in.

Ik, 2 jaar actief als DJ, ga niet doen alsof ik alles weet. (Ja, er zijn er zeker op dit forum die dat wel denken en uiten.)
En zo zijn er nog veel meer. Ik, en natuurlijk anderen, reageer als ik 'denk' dat ik kan helpen, of bijvoorbeeld om mijn oprechte mening/waardering te geven. Soms komt er echt een in mijn ogen absurde post voorbij en dan wil ik me inhouden, maar dat gaat niet altijd. Ben vast niet de enige, maar ik reageer dan wel subtiel.

Door internet, waar vooral de 'nieuwe generatie' veel van gebruik maakt kun je heel snel veel?kennis vergaren, waar je waarschijnlijk veel langer over zal doen zonder internet. 'Nieuwe generatie-DJ's' kunnen dus in zekere mate meer van bepaalde dingen afweten dan volwassenen, ook al zijn heel veel daarvan ook niet?meer achterlijk met?een computer. Dat is in principe een tegen-argument daarvoor.

Maaarrrrr.... E-R-V-A-R-I-N-G. Een van de belangrijkste?eigenschappen, zonder twijfel. Inderdaad, je kan wel 24/7 bezig zijn met informatie opzoeken, zodat je ontzettend veel weet/denkt te weten... Zolang je nog nooit een 'echt' optreden hebt gehad en je een beetje met Virtual DJ + muis ligt te kloten, zal je nog niet ver komen. De mensen met ervaring hier, vooral de oude rotten (no offence Cool), draaien bijvoorbeeld al 15 jaar en hebben veel optredens gehad. De meesten kunnen zelfs als ze belachelijk slechte overgangen maken het publiek laten losgaan, als de BPM-counter kapot gaat zonder problemen verder draaien EN; Ze weten waar ze mee bezig zijn. Dus dat is een argument voor dat systeem. Ervaring telt minstens net zo zwaar als kennis. En zonder een bepaalde hoeveelheid kennis, hadden ze die ervaring niet eens gehad..Cool

Iets heel anders....;
Het gebrek aan kennis van taal (zie 'spellingsfouten'), eigenwijsheid, koppigheid, onvolwassenheid,?agressiviteit, ego?sme, bijna zelfs narcisme en het volspammen van het forum om zo'n geweldig indrukwekkende?'PRO'-status te krijgen door jongeren.
Ook volwassen leden op het forum hier doen dit, maar vooral de jongeren (en al helemaal in de ogen van sommige members).
Toch is het zonde, aangezien ook veel jonge, nieuwsgierige?leden dat niet doen en hier op het forum zitten om;
> Hulp te krijgen; Kennis vergaren die helpt bij je passie. Een betere DJ/Producer worden met nog meer plezier.
> Hulp te geven; In hoever het kan
> Je oprechte mening geven; Je ziet het te vaak. Afzeiken. Geen argumentatie, gewoon echt afkraken. Waarom? Slechte dag
?? gehad, je even beter willen voelen? Respect is het code-woord. Daar wordt elk forum beter van.

En als je ergens positief over bent, dan laat dit ook zien. Dit motiveert bijvoorbeeld de maker van de mix/plaat, of bijvoorbeeld eigenaar van de?nieuwe booth waar hij zo lang voor gespaard heeft. Maar wel als je dit meent.

En zoals DJPatNL ook al zei; Over en weer respect is een goed begin Smile

www.facebook.com/michaelmillerofficial
MichaelMiller    posted on 29-12-2011 16:40
Cool?Beetje erg lange post.. In ieder geval compleet, denk ik.
Tekhead    posted on 29-12-2011 17:54
Ben blij te lezen dat er nog verschillende meningen zijn, al zijn dat meer details dan grote punten. Respect is een woord dat vaak terugkomt en terecht natuurlijk, al ben ik het niet volledig eens dat de 'oudjes' een te weinig daaraan verweten wordt, want zoek dit foirum maar eens door en je zal weinig tot bijna geen gescheld horen van de ouderen, en dan bedoel ik de 30+ en stuk ouder (zoals ik hum hum), en dat zal uiteraared een stuk met onze achtergrond zijn waarin wij opgegroeid?en opgevoed zijn, (veel strenger vroeger, dat weet iedereen).?Ik heb ook 2 kinderen waarvan 1 puber en weet dus ook dat de huidige jeugd veel mondiger(mogen) zijn dan toen ik nog een puber was, en dat mondiger zijn is dan ook niks mis mee.
Ook het aanhalen dat de oudjes zwak zijn in kennis en gebruik van computers etc... zit maar een klein gedeelte waarheid in, vergeet niet dat wij het ontstaan van de informatica nog levendig herinneren, een toen fantastisch maar onbetaalbaar medium voor 99% van de mensen dat een wereld opende dat zen gelijke niet kende qua mogelijkheden, toen niet, nu ook nog niet.
Dat het dj'n een volledige facelift en upgrade heeft ondergaan weet iedereen, niet alleen qua gear, maar ook de interesse in aantal personen?! Is dit positief ? Ja en Neen zeker, Ja omdat door de nieuwe en verschillende mogelijkheden van draaien het betaalbaarder is geworden en dus bereikbaar voor een veel grotere groep mensen, neen omdat?er veel minder kunde nodig is om je te onderscheiden door alle toeters en bellen op de huidige generatie mixers, controllers, cd-spelers etc...??Ik speelde vroeger altijd met min. 3 decks om wat extra te kunnen doen, niet inmixen van een plaat, maar om een acapella van een andere plaat er overheen te laten gaan, dubbele backspin, scratch etc...
Nu, de tijd is veranderd en de mogelijkheden zijn er om dit met een druk op een knopje ook weer te geven, knap geluid maar toch niet hetzelfde als manueel/analoog, moet ik jullie daarom geen echte dj's noemen ? Neen, helemaal niet ! Ben ik een oude lul omwille van mijn hart voor analoog en manueel djingen ? Zeker niet ! Maar dit word toch met regelmaat overgebracht door sommige op't forum hier, en soms nogal bruut, maar door mijn levenservaring oa met jongeren til ik daar persoonlijk niet te zwaar aan omdat ik ook hier meermaals heb mogen ondervinden dat sommige weten dat ze zwaar in de fout waren gegaan maar dan toch groot genoeg zijn om hun excuses aan te bieden, waarvoor ik altijd respect heb en toon. Ach ik mag nog niet klagen, ik krijg en voel nog steeds veel respect hier van vele, wss mede doordat het respect visa-versa is zeker.
Remember jongens en meisjes: Music is the answer !

Ik lig nu precies te lullen gelijk nen bejaarde zeker ? haha
?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MoXeGy    posted on 29-12-2011 18:14
Ik ben nog geen 30 maar ik kan me wel vinden in je verhaal. Vooraan lees ik alleen nog wat topics en als ik een keer een 'leuk' topic tegen kom dan post ik ook wat nuttigs.
brecht    posted on 29-12-2011 18:22
Mooi gezegd Teakhead. Ik ben zelf 20 en heb het moeilijk met de nieuwe dj wereld. Die controllertjes met sync knoppen. voor mij is dat nog altijd zo van een dj met controller is geen echte dj. Op dat vlak misschien concervatieve houding. Een dj heeft maar respect van me als hij deftig kan beatmatchen en mooie dingen mee doen.
MichaelMiller    posted on 29-12-2011 18:25
Poster: Tekhead
Ben blij te lezen dat er nog verschillende meningen zijn, al zijn dat meer details dan grote punten. Respect is een woord dat vaak terugkomt en terecht natuurlijk, al ben ik het niet volledig eens dat de 'oudjes' een te weinig daaraan verweten wordt, want zoek dit foirum maar eens door en je zal weinig tot bijna geen gescheld horen van de ouderen, en dan bedoel ik de 30+ en stuk ouder (zoals ik hum hum), en dat zal uiteraared een stuk met onze achtergrond zijn waarin wij opgegroeid?en opgevoed zijn, (veel strenger vroeger, dat weet iedereen).?Ik heb ook 2 kinderen waarvan 1 puber en weet dus ook dat de huidige jeugd veel mondiger(mogen) zijn dan toen ik nog een puber was, en dat mondiger zijn is dan ook niks mis mee.
Ook het aanhalen dat de oudjes zwak zijn in kennis en gebruik van computers etc... zit maar een klein gedeelte waarheid in, vergeet niet dat wij het ontstaan van de informatica nog levendig herinneren, een toen fantastisch maar onbetaalbaar medium voor 99% van de mensen dat een wereld opende dat zen gelijke niet kende qua mogelijkheden, toen niet, nu ook nog niet.
Dat het dj'n een volledige facelift en upgrade heeft ondergaan weet iedereen, niet alleen qua gear, maar ook de interesse in aantal personen?! Is dit positief ? Ja en Neen zeker, Ja omdat door de nieuwe en verschillende mogelijkheden van draaien het betaalbaarder is geworden en dus bereikbaar voor een veel grotere groep mensen, neen omdat?er veel minder kunde nodig is om je te onderscheiden door alle toeters en bellen op de huidige generatie mixers, controllers, cd-spelers etc...??Ik speelde vroeger altijd met min. 3 decks om wat extra te kunnen doen, niet inmixen van een plaat, maar om een acapella van een andere plaat er overheen te laten gaan, dubbele backspin, scratch etc...
Nu, de tijd is veranderd en de mogelijkheden zijn er om dit met een druk op een knopje ook weer te geven, knap geluid maar toch niet hetzelfde als manueel/analoog, moet ik jullie daarom geen echte dj's noemen ? Neen, helemaal niet ! Ben ik een oude lul omwille van mijn hart voor analoog en manueel djingen ? Zeker niet ! Maar dit word toch met regelmaat overgebracht door sommige op't forum hier, en soms nogal bruut, maar door mijn levenservaring oa met jongeren til ik daar persoonlijk niet te zwaar aan omdat ik ook hier meermaals heb mogen ondervinden dat sommige weten dat ze zwaar in de fout waren gegaan maar dan toch groot genoeg zijn om hun excuses aan te bieden, waarvoor ik altijd respect heb en toon. Ach ik mag nog niet klagen, ik krijg en voel nog steeds veel respect hier van vele, wss mede doordat het respect visa-versa is zeker.
Remember jongens en meisjes: Music is the answer !

Ik lig nu precies te lullen gelijk nen bejaarde zeker ? haha
?

Interessante post.. Toch heb je mijn post anders ge?nterpreteerd dan de bedoeling was. Dit is dan mijn fout. Ik probeer wel alles zo duidelijk mogelijk te verwoorden, desnoods met smileys af en toe..Cool.., maar het is toch anders dan in real life. Daar kan je het nog met een bepaalde uitdrukking in je gezicht of bepaalde toon?laten merken hoe je iets bedoelt.

'Oude rotten' zou ik bijvoorbeeld met een lach zeggen. Ik heb, daar is het woord weer, respect voor de mensen die al langer meedraaien in deze (DJ-)wereld..Cool?En dat schelden. Nee, dat zie je zelden bij volwassenen hier. Dat gedeelte vind ik trouwens best meevallen hier. Doelde meer op koppigheid & spellingsfouten.

En het hele computer-gebeuren.. Vast en zeker dat veel van jullie w?l daar goed mee om kunnen gaan en veel van weten, maar heb wel eens soort dingen meegemaakt, dat bijvoorbeeld?de systeembeheerder op school er heilig van overtuigd was dat Powerpoint 2007 de laatste versie was midden 2011. Maar mijn opmerking werd misschien lichtelijk opgevat als 'in hokjes plaatsen', wat zo niet bedoeld was.

En dat jeugdigen mondiger mogen zijn tegenwoordig? Klopt inderdaad, zo is de maatschappij nu op een of andere manier geworden. Ik ben er wel blij om. Ik kan totaal niet tegen onrecht. Voel ik me verkeerd behandeld, dan zeg ik dat netjes.
Ook als ik ergens niet mee eens ben. Dit moet, vind ik, kunnen.
-Het tegenovergestelde van wat er nu is, heeft tot hele verkeerde dingen geleid. Als je heel ver daarmee gaat kan je teruggaan naar misbruik in de kerken. Is niet eens zo lang geleden dat de 1e pas dat durfde zeggen, waarna 20.000 volgden. En hoeveel hebben er nu nog zijn mond dichtgehouden? Dit is een heel extreem voorbeeld, en je bedoelt met mondiger brutaler o.i.d., dat weet ik ook wel, maar ik ben blij dat je tegenwoordig eerlijk en kritisch mag en kan zijn.
MichaelMiller    posted on 29-12-2011 18:35
Poster: brecht
'Een DJ met controller is geen echte dj.'

Au! Zeg dat nou niet..!
Leren beatmatchen met spelers zonder BPM-counters, nu Pioneer DDJ T1. Waarom?
> Snel toegang tot muziek
> Is vooral voor thuis
> GELD! ?857,- voor 4 decks, goede effecten, 8 hotloops en nog meer. Toch veel voor iemand van bijna 16.
> Niet tweedehands, als nieuw was; CDJ 850s & degelijke mixer erbij met effecten. Prijs?(EN dan nog HP, maar heb ik al)

Kan zonder problemen draaien op CDJs/Reloops/Numarks/...., en misschien nog wel Technics (praktijk nog nooit gedaan).
Dus vind dit niet eens conservatief, maar eerder kinderachtig. Laat de kritiek maar weer komen dan...
brecht    posted on 29-12-2011 18:57
Dat is gewoon een tram dat ik gemist heb.. ok zijn ook dj's.. maar die krijgen van mij gwn minder respect dan degene die het nog 'echt' doen. Ja ik ben eerlijk... Beter dat dan echt respect hebben voor iemand met controller en achter rug van wat een duts.. Maar heb onlangs met die controller gewerkt van serato twich en was wel graaf bakje. Je moet uw hoofd nt buigen om de beats gelijk te zetten en kan hierdoor wel veel meer belang aan variatie in set steken. Persoonlijk hou ik er gewoon nog van om nog platen te beatmatchen.. krijg daar mijn voldoening van.. is misschien raar om zeggen. Happy, laughing
brecht    posted on 29-12-2011 19:00
Maar heb die controllers van pioneer al in men handen gehad en dat zijn echt DEFTIGE controllers. Heb je idd wel mooie set .. momenteel ben ik er nog niet aan toe .. misschien later. maar begrijp wel dat dj's dat kopen. Is compact + kwaliteit en is degelijk. Wat me ook afschrikt is als je zo'n controller hebt en de linker deck play knop is kapot.. dan moet je heel de controller binnen geven.. gebeurd dat bij 2 PIO CDJ 850 en DJM 800 dan geef je 1 cd speler binnen voor reparatie en kan je ng steeds mixen als je nog iets anders in ?huis hebt.. moet nog wat wennen aan de nieuwe dj wereld Winking my eye
Bonchanoize    posted on 29-12-2011 19:01
Wat voor gear je ook gebruikt, al doe je het met cassettes, het draait nog altijd om de muziek. Liefde voor muziek en gevoel voor muziek. Alles errond is bijzaak.
Let the magic begin
brecht    posted on 29-12-2011 19:03
100% juist
Ywe    posted on 29-12-2011 19:27
Ik heb hier toch alles wel staan: 2 CDJ's, 2 DJM's, 2 Super OEM's en een Hercules RMX en dan krijg ik er straks nog Traktor X1 bij, maar het trucje is veelal toch gelijk. Het word makkelijker absoluut, maar het word ook leuker en uitdagender om dan meer te kunnen. Nu draai ik timecode vinyl, maar gebruik ik weinig hotcue's en loops. Met de X1 erbij word dat wel anders denk ik. Zo ben ik steeds aan het herontdekken en ontwikkelen.

Ik draai niet vast in een discotheek want ik zit op zaterdagavond graag thuis als ik een keer niet werk. Ik maak geen platen, vind ik saai Happy, laughing. Elk jaar pak ik een paar festivals of feestjes mee. Ik doe het puur als hobby, en alhoewel het een prijzige hobby is, ik geniet van de muziek en van de techniek. Dat was toen ik 16 was zo, en 10 jaar verder is dat niet veranderd!

Dit is trouwens nu meest besproken topic.... en dan gaat het over weinig respons. Komisch
Tekhead    posted on 29-12-2011 20:26
Neen hoor, ik heb je post niet anders geinterpreteerd, mss heb ik het wat zwart/wit uitgedrukt Winking my eye . Er is trouwens niks mis mee met je post, volwassen zelfs, knap !
En met dat mondiger zijn, ik heb het over hun taalgebruik in't algemeen, beleefdheidsvorm snap je ? Ik zei vroeger ook steeds m'n mening, maar altijd spreken met 2 woorden, zoals dank u en aub, mevr., mijnheer, je begrijpt wwel wat ik bedoel he Happy, laughing
Uiteraard heeft dat mondiger zijn bij de jongeren ook veel positiefs en nog steeds opgeleverd,? ze durven nu praten over zaken die vroeger schering en inslag waren, maar 99% taboe waren, kinderen werden toen ook nauwelijks of niet gehoord, laat staan geloofd als er iets erg gebeurd was en dan bedoel ik het breder dan het misbruik in de kerk. Dat misbruik dat de kinderen van toen ondergaan hebben, was meestal nog vele walgelijker en perverser dan wat het recenter is (blijft altijd walgelijk), en doordat de jongeren zich eindelijk zijn gaan manifesteren om gehoord en geloofd te worden, hebben ze de deur ingestampt die mijn generatie heeft tegengehouden om er mee naar buiten te komen, dat verdient uiteraard respect van mijn generatie.

Wijlen mijn vader was ook zo en heeft mij zo geleerd dat je alles mag en kan vragen aan gelijk wie, het is alleen de manier van je taalgebruik die je al dan niet een antwoordt zal laten bezorgen, en jij bent goed bezig? collega Winking my eye... Winking my eye
MichaelMiller    posted on 30-12-2011 00:05
Mooi Tek, Rodger, dan zijn we het voor 110% eens. Bedankt voor je opmerking/compliment over mijn volwassenheid. En dat 'dank u'...; Iedereen volgens mij op dit forum heeft liever dat ik ze met 'je' aanspreek, haha. Heb wel eens 'u' gezegd op dit forum, maar als u dat graag wilt, mijnheer..Geen probleem.Cool?

Haha, Ywe, komisch ja. En als je nu op de frontpage kijkt zie je dat er maar korte tijd tussen alle topics?zit. Net thuis van pokeravondje en toen ik hier keek was?best veel 'groen'. Kan ik alleen als positief beschouwen.
Tekhead    posted on 30-12-2011 00:46
zonder dank, die u zeggen is niet bedoeld voor op't internet chatten etc..., maar op straat, in de winkel,...aub en bedankt zijn snel gezegd maar maken nog steeds een wereld van verschil !
Moest je nu zo een overbetweterige, en grote bek opzettende chauvinistische Hollander moest zijn, die ons Vlamingen dom vind, zeg ik het ook, dus als het tof is moet het ook gezegd worden ! Al is dit een van de weinige NL site's waar dat raar of zelden voorkomt !

Btw: zoek eens wat op youtube naar Carl Cox, Green Velvet, Jeff Mills, Umek, Dave Clarke, Sven Vath, ea van deze generatie DJ's en je zal het snel begrijpen dat dit pioniers, iconen en nog steeds veel gevraagde dj's cq producers zijn, ongeacht of je de stijl goed vind of niet.
Maracas    posted on 30-12-2011 09:42
Ik moet zeggen dat het goed is dat dit topic zoveel mensen wat doet. Het betekend dat dit gehele forum van vrij hoog niveau is, want als het een ruk forum is zou niemand dit iets interreseren Happy, laughing op djr voel ik me lid van een community, niet van een forum. Ik weet dat ik zelf niet zo vaak reageer op topics, maar dat komt voor mij omdat ik net begonnen ben een carriere op te bouwen, en ik niet denk dat ik heel veel kennis c.q ervaring heb. Wat betreft de jonge leden van 12,13,14, die moet je niet zoveel haten om hun forumgedrag en het maken van topics die al eens gemaakt zijn vind ik, want waarschijnlijk is dit het eerste forum waar ze opzitten, en dan snap ik dat ze die fouten maken. Ook ik ben te beroerd om een forumregelement door te lezen, ik kom hier voor info over dj's etc. niet voor nog meer regels te lezen dan die ik al in het dagelijkse al tegenkom.

Just my 2 cents
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
djpatnl    posted on 30-12-2011 12:41
Al met al een leuk topic die waarschijnlijk wat forumleden aan het denken zal zetten.
Thumbs up!! voor 'brecht' de starter van dit topic.

brecht    posted on 30-12-2011 13:22
Is altijd goed dat we alles eens rustig bekijken en ons meningen zeggen. Zitten mooie dingen tussen. Algemeen conclusie is voor mij is sowieso meer respect tonen. Ook al heeft iemand niet veel ervaring toch rustig blijven en iemand proberen duidelijk te maken. Zoals ik hierboven las is het wel belangrijk een mooi geformuleerde taal te gebruiken en inderdaad niet zomaar neertypen wat je denkt. Formuleer het kort en bondig. Met 2 zinnen kan je soms zeggen wat je anders met 10 zinnen zou doen. Ik heb sowieso het voornemen in 2012 en nu ook al, me veel intensiever en actiever deelnemen aan het forum. Ik werk nu voor een firma die Light & Sound verkoopt en verhuurt en zal hierdoor wel de nodige kennis verkrijgen die ik graag met jullie deel.

Mvg
Tekhead    posted on 31-12-2011 03:06
verstaanbaar voor iedereen, geen sms, chat of msn taaltje !
Maar het mag ook niet saai worden he, stijfburgerlijk gedoe enzo, het gaat hier soms te braaf aan toe, wat schunnige, godsdienst, homo, Limburg, vreemdelingen en andere grappen mogen wat meer gepost worden in de LL, altijd leuk om met een smile te kunnen gaan slapen.
Bonchanoize    posted on 31-12-2011 10:11
@Tekhead: en belgenmoppen? :P
Let the magic begin

285 Users online: 172 Guests (113 Unknown)
Pages generated today : 55.850
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.949.395