Deze periode is inderdaad wat moeilijker maar niets om je zorgen over te maken. Nu krijgen al de kindjes hun eerste setje en komen rond januari/februari de vragen over beatmatchen en 'hoe maak ik een goede mix?!?!?!?'
Zoals al een keer gezegd hier vind ik ook dat het logisch is dat mixtapes minder aandacht krijgen. Bijna iedereen kan mixen (hier) en als je de tape nu online zou zetten om echt iets te vragen, kan je er beter meer en duidelijke uitleg bij geven.
Topics die bestaan uit 'Hoi, weer eens een nieuwe mix van mij uit:
link. Brandt maar los!', verdienen volgens mij niet echt respons. Het is mooi van diegene die er hun tijd insteken om ze te beluisteren en er dan nog eens op te reageren maar ik vind persoonlijk dat dat niet moet. Mixtapes zijn voor mij gelijk aan het dj-talk gedeelte: Iets luchtig tussendoor dat niet om aandacht schreeuwt. Leuk om op te zetten als je wat rondsurft maar meer ook niet.
Verder zie ik ergens wel een probleem in de activiteit op het forum binnen het rookie gedeelte. Zij verdienen in mijn ogen iets meer aandacht. De aandacht die ze nu krijgen is meestal hoe ze hun beter kunnen gedragen op het forum en niet op hun setje. Geen wonder dat er dan geen nieuwe topics worden aangemaakt.
@ Vinnyo
Bonchanoize heeft toch niets mis gedaan? Hij merkt op zoals vele hier dat er wel wat activiteit is maar gewoon op bepaalde delen. Sommige dingen zoals de mixtapes (zegt hij zelf) worden minder bekeken. Ook merkte hij terecht op dat er al wedstrijden zijn en dat het goed is zoals het nu is. Zo'n dingen organiseren kost geld, veel tijd en mensen die te vertrouwen zijn. Praktisch onhaalbaar op het oooh zo onpersoonlijke internet. Het is al een wonder dat de huidige wedstrijden zo goed verlopen

.