of misschien toch nog.... (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ferry    posted on 19-01-2006 14:34
Trek dit van het Denon forum (ben dat ff aan het strippen)

ah...pioneer...so many changes....
I did see the 2 new mixers and the new cd player...
oops...did I say that!?...NAMM is gonna be interesting..

Dit is de text van een redelijk bekende hip/hop dj in de US...
Komt dus ook nog een nieuwe cd-speler aan...

What do you think about of misschien toch nog.... ??

Vote :   

Illusion    posted on 19-01-2006 14:36
haha Beter, ik ben benieuwd
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Lead    posted on 19-01-2006 15:32
Geen nieuwe player... met 2 mixers zul je het voorlopig even moeten doen...
Let the BASS be louder
Dj_T.im    posted on 19-01-2006 15:35
huh, waarom staat het dan daar?
Ferry    posted on 19-01-2006 15:35
hè, jammer, kon het altijd proberen!!!!
zijn er nog suggesties voor de functies die er op moeten komen,
ik zeg 3x loop functies, die je over elkaar heen kan laten lopen!
soort sampler net als bij de denon's
Jorrit    posted on 20-01-2006 14:31
Poster: DJ-DC
huh, waarom staat het dan daar?

Omdat die geruchten ook al langs kwamen op pioneerprodj.com (zal inmiddels wel verwijderd zijn)
Als Lead zegt dat het niet zo is, kunnen we hem (helaas) wel op z'n woord geloven...
greup    posted on 20-01-2006 14:36
vergeet niet dat pioneer net een nieuw pareltje heeft uitgebracht he... cdj 200.

en het vervangen van de cdj 800, en of cdj 1000 mk2 is ook zinloos aangezien ze daar nog wel een lange tijd veel geld aan kunnen verdienen.

MaxvEck    posted on 20-01-2006 15:23
@ lead

en wat is voorlopig ?

Illusion    posted on 20-01-2006 19:04
Poster: greup

en het vervangen van de cdj 800, en of cdj 1000 mk2 is ook zinloos aangezien ze daar nog wel een lange tijd veel geld aan kunnen verdienen.

Hier ben ik het helemaal mee eens, hierk unnen ze nog geld aan verdienen. Waarom zou je dan al met een nieuwe cd-player op de markt komen
Reind    posted on 20-01-2006 19:16
Poster: MaxvEck
@ lead

en wat is voorlopig ?

Verwacht maar niet dat Jeroen daarover ook maar iets los laat...... die mean basterd maakt je altijd heel erg nieuwschierig en houd vervolgens de kaken stijf op elkaar en is ook nog is zo'n iemand die dan net kan doen of zijn neus bloedt.

Op DJ Expo heb ik Jeroen nog gevraagd wat er ging komen... een opvolger voor de DJM was de vraag, het antwoord was mischien, er komt in ieder geval weer een hoop leuks aan.
Nu vond ik de dj software alles behalve bijzonder.... en was ik al even bang dat ie me in de maling had genomen maar niets is dus minder waar.

Volgende zet van pioneer gaat een CDJ worden all? de 800/1000 met een volledige mp3 ondersteuning en een hoop handige shit er op zoals op de CDX van Numark..... gok ik Winking my eye
SnAcKBaRrY    posted on 20-01-2006 19:44
Op het forum van www.scratchworks.com word er ook gesproken over nog een nieuw te onthullen apparaat.
Kwam dit bij toeval tegen toen ik aan het surfen was naar meer afbeeldingen van de 800.
------->there will be more !!!<-------
zo veel geruchten, kan niet missen.....
greup    posted on 20-01-2006 23:16
A jongens hou nou toch eens op ..... straks ga ik ook nog geloven dat ze met iets nieuws komen.....

Als ze een nieuwe zouden maken, dan moet die Of een stuk duurder worden dan de cdj 1000 omdat ze anders de cdj 1000 vermoorden, en die verkoopt gewoon erg lekker dus dat willen ze niet. De cdj 800 willlen ze ook zeker nog een tijdje geld aan verdienen.... dus dan zou het misschien wel 1 tje in de prijs klasse van de cdj 100 moeten worden.... Maar zouden ze dat doen? k vraag het me sterk af...
Illusion    posted on 21-01-2006 03:59
nah wie weet, miss voor de dj's met een klein budget:D... neeeh k'denk inderdaad dat het nog ff duurt voordat er weer een cd-speler komt, is nu ook nog nergens voor nodig jah.
greup    posted on 21-01-2006 12:16
<off topic> Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd of technics zich ooit nog durft te wagen aan het produceren van een nieuwe cd-speler... Ik moet zeggen dat als ze alle bugs uit de sl dz 1200 hadden gehaald dat ze toch een hele leuke speler op de markt hadde gezet. ik heb nog even getwijfeld om deze te kopen gezien het feit dat hij bij een bep. shop in nederland voor 800 euro te krijgen is.... maar ja nu de denon dn s 3500 ook al in die prijs klasse zit is dat idee verdwenen! <off topic>

Jorrit    posted on 21-01-2006 19:07
Poster: Reind

Op DJ Expo heb ik Jeroen nog gevraagd wat er ging komen... een opvolger voor de DJM was de vraag, het antwoord was mischien, er komt in ieder geval weer een hoop leuks aan.
Nu vond ik de dj software alles behalve bijzonder.... en was ik al even bang dat ie me in de maling had genomen maar niets is dus minder waar.

Herkenbaar verhaal Winking my eye
Misschien betekent dus wel iets bij Jeroen, want op een vraag als '19 inch meerkanaals mixer (ala dateq) misschien?' kwam ook het antwoord: misschien..
en ja hoor :P
Nvie    posted on 21-01-2006 19:13
Heel makkelijk te onderschijden :P

Misschien met een grijns van hier tot tokio => JA
Misschien zonder grijns => Nee
Jorrit    posted on 21-01-2006 19:30
En als het nou echt gewoon 'nee' is...:P
Nvie    posted on 21-01-2006 19:32
dat zegt ie niet, want dan laat ie definitieve uitsluiting los :P
Jorrit    posted on 21-01-2006 19:34
Tegen mij wel hoor, maargoed lekker spammen, ff ontopic ofzo?:P
Nvie    posted on 21-01-2006 19:37
Ontopic :D

Ik denk dat we wel kunnen zeggen dat er niets meer komt, voor dit jaar
LauW    posted on 21-01-2006 22:08
BOEIE, gaan jullie nou eerst maar is sparen voor zo'n mooie mixert, tegen de tijd dat je die heb zijn we al 6 generaties cdspelers verder
Lead    posted on 21-01-2006 22:23
Poster: Nvie
Misschien met een grijns van hier tot tokio => JA
Misschien zonder grijns => Nee

En zelfs die grijns zit er niet onbewust natuurlijk.... Winking my eye Soms misschien zelfs wel bedoeld om mensen op een dwaalspoor te zetten :D

Maaruh, daar ging de topic niet over geloof ik....

Om daar even op terug te komen :

Pioneer is altijd bezig met nieuwe dingen en 'het volgende' model van alle producten. De volgorde en features zullen altijd onbekend blijven tot de persberichten worden uitgestuurd en hier op de site worden geplaats.
Al het andere is roddels, graag wel een link hierbij vermelden... Dan kan iedereen hem lezen/zien...

Let the BASS be louder
DJ-Emotion    posted on 22-01-2006 16:33
Poster: Ferry
hè, jammer, kon het altijd proberen!!!!
zijn er nog suggesties voor de functies die er op moeten komen,
ik zeg 3x loop functies, die je over elkaar heen kan laten lopen!
soort sampler net als bij de denon's

Ik zeg: Zo min mogelijk effecten op een CD speler.
Effecten horen in een mixer of effecten apparaat thuis.
Maakt het gebruik veel flexibeler, en gemakkelijker...

CDJ1000 verbeteringen?..... ik kan er momenteel ff geen 1 bedenken...

Tja.... of je moet ze perse in silver willen hebben...
User edit by DJ-Emotion on 22-01-2006 @ 16:35:50 (14%)
MaxvEck    posted on 22-01-2006 19:08
verbeteringen vind ik ook niet nodig, maar een aanvullig zou wel zijn een usb poort om een ipod o.i.d. aan te sluiten.
greup    posted on 22-01-2006 20:00
zijn zat dingen te bedenken hoor. een draaiende platter, mp3, hardeschijf een wat minder "plastic trommeltje" gevoel van de behuizing.... ga zo maar door.

Maar het van de markt stoten van de cdj 1000mk2 lijkt me niet helemaal wat ze willen. verdienen ze namelijk nog ontsettend leuk aan.
Jorrit    posted on 22-01-2006 22:02
Als ze hun eigen 1000 MK2 van de markt stoten en de nieuwe speler komt aan top, dan wordt die natuurlijk net zoveel verkocht. Daarbij komt nog is dat mensen hun 1000 willen vervangen.

242 Users online: 41 Guests (201 Unknown)
Pages generated today : 106.585
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.758.597