Poster: ArTy
Sow goed bezig.. een dj die potentiele klanten van een evenement weghoud.. Word je niet gevraagd om mensen juist te lokken in plaats van geheimzinnig te doen en bang te zijn dat er dalijk mensen komen kijken.. Dat is toch juist de hele bedoeling van buiten je slaapkamer draaien?
PS: ik hoef niet te weten waar je draait hoor maar vond je antwoord een beetje vaag
Poster: Jayro
Ik had precies hetzelfde geval als jij toen ik de eerste keer moest draaien, maar geloof me op cdj 2000 maak je weinig tot geen fouten. Ik had die avond geen enkele keer een fout gemaakt in wat dan ook wat betreft het mixen, cdj 2000 is echt heerlijk. Maak je dus vooral geen zorgen.
Poster: Dolivieira
BED ken ik wel ja. Is een leuke toko. Maar daar moet je wel een beetje kunnen draaien. En ik snap dat je daar geen controller kan neer zetten mits je er een CDJ2000 uit die booth haalt. Is een kleine booth.?
ADMIN niks vreemds aan hoor. Als je in rotterdam ben geweest dan moet je BED wel kennen.
Poster: Dolivieira
Dat is ik al dat je uit het zuiden kwam?. Maar BED is echt wel een trendie Bar-Dancing in Rotterdam. Zit haast naast Cinema. Komen best wel grote namen draaien daar.
Poster: Yorick
BED is de oude Baja Beachclub (Nu praat ik over paar honderd jaar terug).
Het draaien in en omgeving Stadhuisplein is erg gave ervaring, maar wel pittig moet ik bekennen.
Je maakt soms lange avonden van mij zijn dan 20:00 tot 05:00. Denk dat BED van 22:00 tot 05:00 is?
(Wil jou niet bang maken maar alleen maar helpen, hier zullen velen jaloers op zijn dat je in Rotterdam zelf mag draaien..)
De concurrentie is moordend in die omgeving.
Elke horeca exploitant wil een drukke succesvolle avond hebben.
Er wordt dus veel van het personeel/beveiliging/dj/etc gevraagd, je moet presteren ook al zijn er 5 mensen in jou zaak.
Het Niveau lig erg hoog tot zeer hoog in bepaalde punten zoals:
DJ's
Personeel
Deurbeleid
En @Jayro
Fouten maken tijdens draaien is niet erg, het gaat er om dat ze het naar hun zin hebben.
Al mix je geen ??n plaat heel de avond kan het publiek net z'n geweldige niet te overtreffen mega vette avond hebben gehad.
En geen foute maken? Draai je het zelfde als Chuckie? Of doe je er alleen een cd in druk op start? Dan kan er vrij tot niets fout gaan ja...
Zie dit als een tip.. Ken 17 dj's die regelmatig tot zeer vaak op of omgeving stadhuisplein draaien..
Poster: Maracas
Ik denk wel dat er iemand op je vingers gaat staan kijken(Eigenaar/Resident)Dat is echt verrot als je op proef komt draaien, maar als het lukt, kom je er wel?Anders kan je ook nog zo`n programmaatje (Weet even niet hoe het heet) gebruiken om iedere track die je enigsinds van plan bent te gaan draaien op hetzelfde BPM zet, dan hoef je hem alleen nog goed te Que'n en eventueel met jogwheel ligt aanpassen, en hij loopt gelijk
Poster: Californication
In B.E.D zelf of noem maar een cafetje op stadhuisplein valt het niveau wel mee (met uitzondering van sommige tenten).. ze draaien voornamelijk de nummers die echt bekend zijn terwijl dat zonde is want er zijn zo veel goede nummers die minder bekend zijn.
Poster:?Californication
En als ik me niet vergis zie je je bpm op de display veranderen?
Poster: Californication
In cinema wel ja.
Bij BED nog niet meegemaakt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.