Poster: feestbeest
Core audio is niet meer dan het gedeelte van OS X waar je je basis instellingen doet voor je geluidskaarten.
Ik gebruik het zelf alleen maar als ik meerdere geluidskaarten voor software wil laten zien als geluids kaart.
Ik kan dus mijn ESI giga HD en mijn crappy behringer geluidskaartje van 30 euro in core audio laten koppelen zodat bijv. traktor het als 1 geluidskaart ziet staan.
Dit kan handig zijn als ik een mix wil opnemen er geen Audio in op mijn Giga HD zit en wel op de behringer.
Poster: feestbeest
Gewoon even audio midi intikken bij spotlight en dan is het een icoontje van een keyboardje.?
Je kunt de latency erop aanpassen en volume out ect. Daar zou je het voor kunnen gebruiken, of je dat doet is dan een 2e.
Core audio gebruik je trouwens standaart, het is zegmaar de diver voor het geluid dat uit je mac komt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.