Gister is mijn Bootleg van Convoi en Like i love you gespind door niemand minder dan Dj Mo. Het publiek werd helemaal gek!! Daarom heb ik besloten mijn bootleg vrij te download te zetten op soundcloud. Enjoy, and leave a reply!! Greetz
User edit by Drumworks on 24-12-2011 @ 17:29:52 (13%)
What do you think about Nieuwe bootleg + Download! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
vind het ook een dope bootleg, alleen dat komt vooral door dat 'epic (van sandro silva & quintino)' geluidje. Dat is erg dope. Ik vind het alleen jammer van dat saw geluidje, die had je doper moeten maken. Maar alsnog een lekkere track!
@ Jayro: in de 2e climax kun je nog geen tune van epic horen, dit is gewoon de sound van Convoi, van jacob van hage. de tune van epic komt pas Na de 2e climax. greetz
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.