[p] Vivado - Supersaw
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Vivado    posted on 21-12-2011 17:37
Heyy!

De vakantie gaat bijna beginnen en ik kan niet wachten eerlijk gezegd!
Ik ben gister eens begonnen met mijn nieuwe track genaamd Supersaw.
Ik zou het erg fijn vinden als jullie er commentaar opgeven zodat ik hem kan verbeteren en aanpassen!

Dank jullie wel =]

soundcloud link

What do you think about [p] Vivado - Supersaw ??

Vote :   

Drumworks    posted on 21-12-2011 17:50
ik vind hem erg goed klinken!! zou er alleen een iets agresievere (of hardere) kick inzettenCool
The beats are still banging :)
Vivado    posted on 21-12-2011 17:58
Poster: rickydadrum
ik vind hem erg goed klinken!! zou er alleen een iets agresievere (of hardere) kick inzettenCool

Bedoel je een kick met meer punch? Ik zal eens gaan kijken dan!
Ik denk dat ik het gedeelte 0.35 tm 0.52 s weglaat en bij de tweede buildup ga gebruiken!
rodfunk    posted on 21-12-2011 19:51
Klinkt wel leuk, maar doe even rustig met je sidechaining?Cool. Die is echt wat te hard.
www.twitter.com/rodfunk www.soundcloud.com/rodfunk
Vivado    posted on 21-12-2011 20:01
Ik zal het meenemen in de track =] bedankt!
Jayro    posted on 21-12-2011 21:56
idd te veel sidechaining, je noise staat ook te hard. Ik vind het eerste stuk niks, is zo 13 in een dozijn. Het tweede deel heeft wel potentie daarentegen, maak de bassline wat crispyer en je hebt zo een lekker electro track! Als je verder met dat electro gaat zou ik ook een eental lage percussie geluiden gebruiken.
Vivado    posted on 21-12-2011 22:08
Poster: Jayro
idd te veel sidechaining, je noise staat ook te hard. Ik vind het eerste stuk niks, is zo 13 in een dozijn. Het tweede deel heeft wel potentie daarentegen, maak de bassline wat crispyer en je hebt zo een lekker electro track! Als je verder met dat electro gaat zou ik ook een eental lage percussie geluiden gebruiken.

Ik wilde de percussie pas er in gooien op het moment dat de preview stopt. Lijkt me het lekkerst klinken.
De sidechain gaan ik verminderen! ik houd het intro wel.

Bedankt voor je comment man!

This is an old Topic

No new postings for 4.893 days.
 Post CommentThat would be 163.1 months
or a whopping 13.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

107 Users online: 14 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 4.580
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.813.039