Blackaround,?Te populair bestaat niet (vind ik), het gaat erom wat dj's doen om populair te worden.
Ik vind Skrillex echt vet, maar zijn keiharde dubstep (gemengd met electro, dance, moombhaton, hiphop, r&b) is zo enorm toegankelijk dat meer producers nu zien hoe ze dubstep kunnen maken dat een groot publiek goed vind.
Dat gebeurde voor Skrillex ook al, kijk naar Magnatic Man, Bar 9 en Borgore. Toch vind ik Skrillex als trendsetter en met zijn originaliteit echt vet, zoals ik al zei.
Dat bepaalde genre's steeds populairder worden hou je niet tegen, dat gebeurd alleen al doordat er steeds meer mensen geboren worden, steeds meer mensen om muziek geven en het feit dat andere muziek steeds minder populair word. Kijk hoeveel mensen er vanaf 1960 tot heden nog naar Pink Floyd en Led Zeppelin luisterden. Die cijfers gaan IN VERHOUDING afnemen, omdat er steeds meer muzieksoorten bestaan, en er steeds meer luiseraars zijn. Weinig jongeren onder ons hebben ooit van (de bandleden van) Pink Floyd of Led Zepelling gehoord, tenzij ze ge?nteresseerd zijn in dat soort rock door (familie of) vrienden.?Skrillex en David Guetta daarintegen worden steeds populairder omdat ze in meer genre's spelen met andere beroemdheden. Dan bereikt het de (jonge) luisteraar van nu nog eerder dan een jaren 60 band.
Dubstep, waar we het over hadden (sorry dat ik zo afdwaal), word te 'commercieel'. Ik denk dat commercieel het word is dat je beter kan zeggen. Toch blijft de underground altijd bestaan, en daar moeten we heen!

In Belgi? is dubstep al zeer populair, in Nederland begint het onder luisteraars te groeien, dj's en producers vallen nog wel mee.
Over electro, ik weet niet of je G-Tronic kent? Na een tijdje een beetje eentonig, maar
The Subs - Face Of The Planet (G-Tronic remix) vind ik toch wel keihard!

Het kan mainstream worden, maar ik vind electro zoals die van G-Tronic niet mainstream. Daarnaast kun je electro en dubstep goed mixen, dat vind ik dan vetter!