Topic:Closed
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Celo    posted on 19-12-2011 18:46

User edit by Celo on 20-12-2011 @ 16:19:44 (100%)

What do you think about Topic:Closed ??

Vote :   

Maracas    posted on 19-12-2011 19:10
Gast.
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
mrmagix    posted on 19-12-2011 22:50
Nee... Ik denk dat het meer nog maar een jongetje is. Gasten zijn zelfstandig en hoeven geen handje vast te houden om het leven door te raken.

Heb in je vorige topic vriendelijk gereageerd maar blijkbaar wil je het gewoon niet snappen. Veel hulp ga je op deze manier niet meer krijgen.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
youngbeatsz    posted on 19-12-2011 23:08
Poster: mrmagix
Nee... Ik denk dat het meer nog maar een jongetje is. Gasten zijn zelfstandig en hoeven geen handje vast te houden om het leven door te raken.

Heb in je vorige topic vriendelijk gereageerd maar blijkbaar wil je het gewoon niet snappen. Veel hulp ga je op deze manier niet meer krijgen.

hij is 13..
Drumworks    posted on 19-12-2011 23:11
een 13 jarige is ook al oud genoeg om te snappen dat hij zo geen topic hoeft te beginnenCool
The beats are still banging :)
youngbeatsz    posted on 19-12-2011 23:12
Poster: rickydadrum
een 13 jarige is ook al oud genoeg om te snappen dat hij zo geen topic hoeft te beginnenCool

ik verdedig hem niet hoor even gewoon een weetje xd
mrmagix    posted on 19-12-2011 23:12
Ik ken heel 'volwassen' 13 jarige die serieus goed hun plan trekken... Ook wist ik dat hij 13 is, want dat staat vermeld op z'n website. Echter kan je als 13 jarige wel beseffen dat je anders met mensen moet omgaan.

Niks is vanzelfsprekend, we kunnen helpen maar dan moet er ook wat wederzijds komen denk ik dan.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Drumworks    posted on 20-12-2011 00:51
@ Celo, ik snap best dat je opzoek bent naar een vocal of accapella, maar zoek eerst even zelf verder. zo kom je misschien weer andere interresante accapella's enzo tegen die je weer inspiratie geven. het is erg makkelijk om gelijk iets te vragen, maar doe dit pas waneer je zelf research hebt gedaan op het internet. dat is ook de rede dat iedereen hier zo op je vraag reageert. bijna iedereen van djr weet wel goede sites voor accapella's, en deze zijn ook helemaal niet moeilijk te vinden. dus mijn tip is: zoek eerst zelf, en daarna kun je het misschien in het korte vragen topic vragen, of mij een PM sturenCool
The beats are still banging :)
Xtremer    posted on 20-12-2011 18:25
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

234 Users online: 162 Guests (72 Unknown)
Pages generated today : 36.352
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.943.644