Knal?!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Celo    posted on 18-12-2011 19:32
Hallo!

Kan iemand mij helpen?
Ik zoek 2 liedjes om een knaller van een mash up te maken! Alle liedjes zijn welkom!

Graag krijg ik hier enkele reactie's op Thumbs Up

Alvast bedankt,

What do you think about Knal?! ??

Vote :   

dj-zero    posted on 18-12-2011 20:05
Levels Vs. Blessed?
main    posted on 18-12-2011 20:06
hallo, hebben jullie goeie idee?n om een nummer 1 hit te maken? graag hoor ik dat, en ga ik deze niet zelf samenstellen.

sorry, maar idee?n zijn juist h?t wat de producer eigen maakt. als jij gaat draaien staat er toch ook niet iemand naast je die je de tracks geeft?
DaCompra    posted on 18-12-2011 20:55
Poster: main
hallo, hebben jullie goeie idee?n om een nummer 1 hit te maken? graag hoor ik dat, en ga ik deze niet zelf samenstellen.

sorry, maar idee?n zijn juist h?t wat de producer eigen maakt. als jij gaat draaien staat er toch ook niet iemand naast je die je de tracks geeft?

Mee eens, de DJ's van tegenwoordig mogen sowieso wel wat creatiever zijn vind ik.
youngbeatsz    posted on 18-12-2011 22:12
Typisch celo. Vrraagt dat constant.
mrmagix    posted on 18-12-2011 22:27
Poster: youngbeatsz
Typisch celo. Vrraagt dat constant.

't jaaaaaaah, je moet nu ook niet te persoonlijk gaan h?. Winking my eye
Verder begrijp ik wel wat iedereen bedoeld Happy, laughing.

Als zijnde een oefening kan ik wel ergens begrijpen dat je zo'n vraag stelt, maar dan moet het ook wel mee in je uitleg staan (dus in je openingspost). Zo kan Celo oefenen om mash-up's te maken met de tracks die wij hem geven omdat we zelf denken dat ze wel bij elkaar passen.

Al kan je zelfs daarmee origineler zijn en gewoon je iTunes library doorzoeken naar tracks binnen dezelfde genre en bpm. Vaak zijn die al erg geschikt.

Ook vind ik persoonlijk dat je je nog niet moet wagen aan het maken van mash-ups, als je nog niet heel ervaren bent met dj'n of muziek in het algemeen. Door ervaring kan je vaak zelf direct zeggen, bijvoorbeeld bij de release van een nieuwe track, dat je die track wel kan gebruiken i.c.m. een track dat je al hebt. Je hebt dat gevoel op de fly en je start er dan ook vaak direct aan. Een goed idee mag je niet laten vliegen. Het wordt tevaak vergeten door het uit te stellen.

Dus samengevat, naar mijn idee moet je beter naar je muziek luisteren en dan merk je vanzelf welke tracks bruikbaar zijn. 't is meer een feeling om die tracks bij elkaar te zoeken dan een vastgesteld feit.

'k hoop dat je er wat aan hebt en dat je je post wat gaat aanpassen. Zo ga je hopelijk meer gericht antwoord krijgen doordat ook wij weten dat we je niet helpen aan een mash-up die je eigenlijk hoopt uit te brengen Happy, laughing.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
youngbeatsz    posted on 18-12-2011 22:41
Poster: mrmagix
't jaaaaaaah, je moet nu ook niet te persoonlijk gaan h?. Winking my eye
Verder begrijp ik wel wat iedereen bedoeld Happy, laughing.

Als zijnde een oefening kan ik wel ergens begrijpen dat je zo'n vraag stelt, maar dan moet het ook wel mee in je uitleg staan (dus in je openingspost). Zo kan Celo oefenen om mash-up's te maken met de tracks die wij hem geven omdat we zelf denken dat ze wel bij elkaar passen.

Al kan je zelfs daarmee origineler zijn en gewoon je iTunes library doorzoeken naar tracks binnen dezelfde genre en bpm. Vaak zijn die al erg geschikt.

Ook vind ik persoonlijk dat je je nog niet moet wagen aan het maken van mash-ups, als je nog niet heel ervaren bent met dj'n of muziek in het algemeen. Door ervaring kan je vaak zelf direct zeggen, bijvoorbeeld bij de release van een nieuwe track, dat je die track wel kan gebruiken i.c.m. een track dat je al hebt. Je hebt dat gevoel op de fly en je start er dan ook vaak direct aan. Een goed idee mag je niet laten vliegen. Het wordt tevaak vergeten door het uit te stellen.

Dus samengevat, naar mijn idee moet je beter naar je muziek luisteren en dan merk je vanzelf welke tracks bruikbaar zijn. 't is meer een feeling om die tracks bij elkaar te zoeken dan een vastgesteld feit.

'k hoop dat je er wat aan hebt en dat je je post wat gaat aanpassen. Zo ga je hopelijk meer gericht antwoord krijgen doordat ook wij weten dat we je niet helpen aan een mash-up die je eigenlijk hoopt uit te brengen Happy, laughing.

hy vraagt dat al 6 dagen aan me op fb Winking my eye
Yvaroz    posted on 18-12-2011 23:18
Mailtje naar Hardwell: Zeg kan jij een track voor me maken waar ik mee door kan breken?

Dit moet ik jezelf komen, niet van anderen
Nothing is Impossible
User edit by Yvaroz on 18-12-2011 @ 23:18:56 (6%)
youngbeatsz    posted on 18-12-2011 23:27
Poster: Yvaroz
Mailtje naar Hardwell: Zeg kan jij een track voor me maken waar ik mee door kan breken?

Wedden dat hij je vraagt wat hardwells antw. Was? Winking my eye
youngbeatsz    posted on 18-12-2011 23:31

tek-zotic    posted on 18-12-2011 23:51
Yvaroz    posted on 19-12-2011 01:06
Poster: youngbeatsz

Haha:p je snapt wel dat het een grapje was he, maar misschien hij niet dus ik zeg het er nu wel even bij

Nothing is Impossible
Yvaroz    posted on 19-12-2011 01:07
Poster: tek-zotic
knaller 1:?http://www.youtube.com/watch?v=JM79dI6WMpI&feature=relatedknaller 2:?http://www.youtube.com/watch?v=7nUQZhsOBTo&feature=related die 2 samen = knal gegarandeerd

Zo harde beats!
Nothing is Impossible
main    posted on 19-12-2011 08:24
Poster: tek-zotic
knaller 1:?http://www.youtube.com/watch?v=JM79dI6WMpI&feature=relatedknaller 2:?http://www.youtube.com/watch?v=7nUQZhsOBTo&feature=related die 2 samen = knal gegarandeerd

daar kan dave clark nog wat van leren..
Bonchanoize    posted on 19-12-2011 09:49
Daar blaas je de crowd mee weg
Let the magic begin
Maracas    posted on 19-12-2011 10:34
Leer eerst mashups live maken/draaien, dat kost oefening, maar dan begrijp je wel hoe je ze moet produceren Winking my eye
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Dolivieira    posted on 19-12-2011 10:34
SOms zakt het nivo hier echt heel erg diep, Een beetje heel erg jammer deze topic.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 20-12-2011 @ 08:14:30 (4%)
Sandr    posted on 19-12-2011 13:53
Creativiteit moet uit je zelf komen, reacties zijn niet nuttig en topicstarter blijft ook stil.

Play that funky music white boy....

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

231 Users online: 153 Guests (78 Unknown)
Pages generated today : 36.405
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.943.697