What do you think about UDC Dancevalley dj contest 2006 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
haha, nee, mijn "artiesten naam" is Ferry-G, denk wel dat ik een demo opstuur ja, draaien op dancevalley, dat is zelfs op je 23e nog een natte droom...!!!
ik doe het ouderwets, heb een md speler van Pioneer, neem het analoog op, kan ik het heel makkelijk editen, en dan brand ik op een cd met een los component cd brander van Harman Kardon.. gaat als een speer! editen duurt hooguit 5 min, copieren van md naar cd duurt de hele cd, maar dat is dan wel digitaal, hoef je niets meer aan te doen, neemt zo in 1 x alle tracks van de md over!! Je hebt eigenlijk maar 5 min extra nodig na je mix!!!
Nou voor de computer leken onder ons, een tutorial voor het opnemen van een set op je pc. Tutorial is geschreven om het gratis programma audacity heen dus het kost je niets.
Zijn er al mensen die Techno op hebben gestuurd? Weet eigenlijk niet zo zeer waar ik nou een demo van op ga sturen.. Techno / Minimal / Techno / Minimal ...
23 jaar is niet oud, en deze contest kan zeker een opsteker zijn voor je toekomstige dj carriere, maar ik had 2 jaar geleden eigenlijk afgezworen om niet meer mee te doen met contests, omdat ik een contest heb meegemaakt dat de jurering niet al te rechtvaardig plaats vond...ik ben iemand die gewoon met iedereen een praatje maakt, en ik heb meegemaakt dat de winnaar uit de buurt kwam en al vaker in de discotheek gedraaid had waar de contest was... niet echt eerlijk dus, en dan draai je eigenlijk een betere set, alles heel positief na de voorronde en in de finale krijg je geen uitleg over waarom je niet eerste bent geworden terwijl de mensen in de zaal je wel de beste vinden...(geen publieksprijs) Dat is de reden dat ik besloten had om door hard te werken een dj carriere op te bouwen, en dus niet meer mee wilde doen aan contests. Mijn mix gaat deze week de deur uit...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.037 days. Post CommentThat would be 234.6 months or a whopping 19.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...