Poster: rorex
Bij La Bamba, was vorig jaar een prima feest met oud en nieuw! Heb nog niks gehoord dat er bij Riche ook iets georganiseerd wordt??
Poster: Estacy
ik ook niet, maar Riche en Bamba zijn de enige grote zalen, anders heb je ook nog Royce maar das niet zo groot.?
Poster: ArTy
Voor Royce ben ik gevraagd, is idd niet zo heel groot maar wel altijd stampvol met oud en nieuw (waar niet trouwens op deze avond). Maar ik draai toch, zoals elk oud en nieuw, lekker op me vaste plekkie Happy D's. Is altijd super met oud en nieuw, ook veel bekenden van me zijn er te vinden.
Poster: rorex
Oke, hoe ben je bij Royce terecht gekomen? Ik moet nog steeds een keer een demo`tje droppen daar...?
Hoor net dat het feest bij La Bamba helemaal uitverkocht is, grote zaal is +- 1000 man en kleine ernaast ook nog 300-400.
Poster: TheMole
Ik zit dan in Istanbul. Zal dan wel zien wat daar te beleven valt :D
Poster: Toppertje
30e van 10:00 tot 09:00 (31e 's ochtend) draaien in een discotheek in Amsterdam.?
Later in de avond naar familie en na middernacht naar een huisfeest in Amsterdam. ?
Poster: Bootstrap
Ik draai overdag op een klein technofeestje van vrienden in Utrecht voor zo'n 60-80 man met daarbij veel oliebollen, champagne, sjoelen en vuurwerk en 's avonds draai ik op techno-boot-feest Een Zware Dobber in Utrecht. Er is ruimte voor 800 man op de boot en het is nu al bijna uitverkocht, wordt vetAshley draait hier trouwens ook.