What do you think about Pioneer DJ kalender 2012 ??
Vote : 3 members like this
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
De Pioneer DJ kalender 2011 was weer een grote hit. Alle exemplaren zijn dan ook al de deur uit. We wensen je veel DJ plezier en... meer succes volgend jaar!
Nee ik klikte aan van dat ik nieuwsbrief wil hebben, ik denk is wel eerlijk in ruil voor een kalender! Maarja dan ineens volgend scherm zie ik dat die kalenders er niet meer zijn, en zit ik met die nieuwsbrieven in mijn mik haha
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
vervelend dit inderdaad. heb ze vanaf de eerste editie altijd gehad. kreeg vantevoren altijd een mailtje dat ze weer beschikbaar waren. dit keer dus niet en nu ben ik te laat. erg jammer.
Als er staat ''je hebt al een kalender gereserveerd'' ga ik er vanuit dat ik er een krijg. Maar hoe weten hun, als ik alleen mijn email-adres in hoef te vullen waar ze het naar toe moeten sturen??
Dus neem dan maar aan dat je er niet een krijgt want als het goed is moet je daarna doorverwezen worden naar een pagina van de site waar je je adres gegevens moet invullen.
misschien als je dat adres vorig jaar ook al hebt gebruikt, ik heb die melding ook eerst gehad, maar dan voor alle veiligheid (omdat ik weet dat je normaal adres gegevens moet invullen) toch nog meer eens met mijn ander e-mail adres gedaan en dan kreeg ik wel de invullijst voor mijn adres gegevens.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.