Poster: dj-zero
Wat voor setje neem je eigenlijk mee?
Poster: Effix
Je moet zeker niet gratis gaan ! ook al ben je pas bezig !
Ik zelf draai nu een 2.5 jaar op een feestjes en fuiven af en toe, en mijn prijs licht bij 15 euro per uur, met een basis bedrag van 25 voor 1 uur, maar dat komt niet voor..
dus 40-50 euro mag je toch vragen hoor !
Poster: Diion
Ik draai zelf ook inderdaad in mijn 1e kring qua vrienden en familie gratis en zelfs dan krijg ik vaak gewoon wat iets van 25 tot 50 eu meestal gewoon omdat ze je het gunnen (neem dan wel mijn mixer cdj's en audio set mee) bijna altijd.?
Meestal voor feestjes die wat verderaf staan zeg ik vaak van maak er maar wat moois van of wat heb je er voor over, dat verschilt dan meestal tussen 75 euro voor een avondje en soms wel eens bij een strandtent in de buurt 300 euro voor 4 uur draaien, maar ik vraag zelf NOOIT een prijs, gewoon domweg omdat ik niet weet wat ik zelf r?eel vind en toch altijd wel krijg wat ik een mooi bedrag vind, zelf draai ik nu ondertussen met pioneer mk3's (dat mag ook wat kosten natuurlijk) maar ik zou nogsteeds ergens voor 30 euro gaan draaien denk ik incl. set, idd omdat ik het leuk vind. het geld is een leuke bijkomstigheid maar de avond zelf leuker vind ik.
Poster: JeroenKwekel
@MrQreeny
Dit is inderdaad ook op een sportvereniging voor de jeugdgroepen. Alleen sparta heeft volgensmij een paar seizoenen terug nog in de eredivisie gespeeld, dus die zullen wel aardig wat geld hebben.
Bedankt allemaal voor de reacties! 50 euro is het uiteindelijk geworden.
Ook omdat het zon 40 minuten rijden is.
Poster: JeroenKwekel
Ik had nog een vraagje omdat ik bezig ben met branden enzo:
Zijn er programmas die automatisch een compacte playlist maakt die je
dan uit kan printen en in je map kan stoppen? Of zal het echt met word moeten?