Heel concreet.
Hoe noemt die website waarmee je een audio file laat downloaden door mensen waarbij ze eerst moeten sharen voor ze de download kunnen starten?
Alvast bedankt.
What do you think about Snel vraagje en dan mag het dicht. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: PhonoGraaf Ik weet wel dat je in Soundcloud een track beperkt kan laten downloaden, voor de eerste 100 ofzo. Maar wat jij bedoeld zou ik niet weten eigenlijk...
Er is zo'n website zoals soundcloud waarmee je eerst een facebook like en een twitter volger moet geven of die link moet sharen. Snapje?
Ik heb een mahup. Die mashup wil ik laten downloaden dat mensen die kunnen draaien. Maar ik wil ook iets kleins terug voor die mahup en ik heb hier ook al is zo'n link zien staan, maar vind niet meer waar.
En dus ik wil dat ook ik zal een voordbeeld zetten hoe het gaat.
1. Klik op de download link.
2. Je komt op een witte pagina met daarop een klein kadertje waar in het engels opstaat 'voor de download te kunnen starten moet je eerst deze link delen'. Als ge niet op delen klikt kunt ge den downloaden dus niet starten.
Als je hem voor kan luizteren is het een prima concept
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.006 days. Post CommentThat would be 166.9 months or a whopping 13.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...