[TK] Interessepeiling licentie Komplete 8
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

spookje88    posted on 14-12-2011 14:08
Titel
(Educatieve licentie voor Native Instruments Komplete 8)
Staat
(Nieuw)
Prijs
(170 euro)
Transport
(Ophalen of Verzenden)
Beschrijving
Ik wil al een tijd Komplete van Native Instruments kopen, alleen vind ik het net wat te duur, nu word er in sommige winkels een 5 licentie pakket van Komplete 8 (educatief) verkocht waardoor je op een veel lager bedrag uitkomt per licentie, 150 euro namelijk.

Ik ben op zoek naar twee kopers van een licentie omdat ik die nog te kort kom.

Je krijgt een setje kopietjes van de dvd met software en samples en de legale licentie. Omdat ik een pakket met vijf licenties koop scheelt het aanzienlijk per licentie.?

Omdat ik de dvd's moet kopen kom ik op ongeveer 170 euro uit per licentie.

Als iemand interesse heeft hoor ik het graag
Groetjes Caspar
Gearbase item
(Plaats links naar de producten in de Gearbase)

Foto's
(Foto's plaatsen, upload deze in de Imagedump)

What do you think about [TK] Interessepeiling licentie Komplete 8 ??

Vote :   

Unidentified    posted on 14-12-2011 22:23
Die pakketten zijn bedoeld voor scholen en cursussen, dus waarschijnlijk ga je dan een attest of een of ander document moeten voorleggen waaruit blijkt dat jij lesgeeft, en ik denk niet dat jij dat hebt?Cool
Aziaat    posted on 15-12-2011 13:46
Als je gelukt hebt zijn ze daar redelijk soepel in hoor Winking my eye Desnoods vraag je zo'n attest aan op school (als je goede banden hbt uw school/academie tenminste).
Ken iemand die veel stuff koopt met educatieve korting, heeft niets te maken met lesgeven mr kent die mensen goed :p
spookje88    posted on 18-12-2011 22:10
Het is ook bedoeld voor studenten, ik heb een collegekaart en hiermee kan ik aantonen dat ik student ben, meer hoef je niet te doen Happy, laughing

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

325 Users online: 163 Guests (162 Unknown)
Pages generated today : 2.336
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.337.867