Promotie
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dutchaddiction    posted on 13-12-2011 22:25
Beste forummers,

Ik wil jullie graag laten kennis maken met een promotie systeem waar ik zelf gebruik van maak. Als je dit niet interessant vind mag je dit gerust wegklikken.

Zoals jullie weten is een producer niet alleen iemand die muziek maakt maar ook iemand die zichzelf promoot op verschillende manieren. Een van die manieren was Hyves (dat nu redelijk ten einde loopt)

Om de Hyves promotie te vervangen heb ik mijn idee laten uitwerken dat ik in eerste instantie voor mijzelf wilde gebruiken. Het is een premium systeem om emails te verzenden, maar dan zoals ik het graag wou hebben.

Er zijn vast meer van dit soort systemen, maar mijn eigen hoofdpunten waren: geen reclame in mijn mails, en onbeperkt aantal email adressen inladen.

Het volgende is mogelijk:

- Ongelimiteerd Groepen aanmaken (promolist, labels, organisatoren bv.)
- Ongelimiteerd email adressen inladen (met filter op dubbele adressen)
- Eenvoudig een mail opstellen
- Ongelimiteerd emails versturen (via BCC)
- Geen reclame
- Instelbare naam & emailadres als afzender
- Uploader om foto's snel in jouw mail te zetten
- Automatisch afmeld systeem onder elk email adres met blacklist
- Share-link zodat mensen zich op jou kunnen ''abonneren''
- En tenslot gegevens worden veilig opgeslagen in het database

Mensen die ook een account willen en serieuze interesse hebben mogen mij een PM sturen. Het is wel premium (vergelijkbaar met een goldmembership van hyves)

Als er geen interesse is, is dat geen probleem. Dit stond namelijk op mijn verlanglijstje voor 2012 voor eigen gebruik Happy, laughing

De link:
http://www.vtwmail.nl

Bij interesse kan je contact opnemen via de bovenstaande link, en dan klikken op account aanvragen.

Hoe het systeem er van binnen uitziet:

User edit by dutchaddiction on 13-12-2011 @ 22:27:31 (2%)

What do you think about Promotie ??

Vote :   1 member likes this  

This is an old Topic

No new postings for 4.896 days.
 Post CommentThat would be 163.2 months
or a whopping 13.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

153 Users online: 11 Guests (142 Unknown)
Pages generated today : 85.541
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.473.915