Onlangs heb ik de Traktor Scratch Pro 2 en de x1 gekocht in combinatie met mijn Technics platenspelers. maar ik heb audio/geluid problemen bij het laden van de tracks. Elke keer wanneer een track wordt afgespeeld (op de master) en ik een andere track laad ervaar ik een korte drop out/ wegvallen van het geluid op de master.?
Ik heb de laatste updates en alle software drivers ge?nstalleerd, maar het probleem blijft! Gewoon erg frustrerend en irritant! Zeker als je net met je nieuwe set up aan de slag wil!?
Wat mij zelf wel isopgevallen is dat de CPU (load) meter aan de bovenkant van het scherm constant hoge 'vari?rende waarden vertoont, zelfs als ik geen track afspeel. Ik weet niet zeker of dit er iets mee te maken heeft....? Zou dit een ompatibiliteitsprobleem zijn met betrekking tot windows 7 of misschien een driver probleem? Of is het wat anders??HELP!
Groet,
Szymon
PS. Ik draai op een Asus Notebook K50ID Serie met Windows 7, Pentium (R) Dual Core CPU processor, T4400, 2.20 Ghz, 4 gig RAM-geheugen met een 64-bit besturingssysteem.
What do you think about 'Drop-outs' audio/geluid bij Traktor Scratc ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: djpatnl Dat is op zeker een latency kwestie ja.
hoef niet persee heb ook vaak mee gemaakt dat hij op 96000 hz stond en de latecy op 20 ms.
ben de hulp lijk voor feest all round dj nederland met dit haha
This is an old Topic
No new postings for 4.900 days. Post CommentThat would be 163.3 months or a whopping 13.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.