Nieuwe www.xurion.nl website!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xurion    posted on 10-12-2011 18:38
Ik heb sinds de herfst mijn website een opknap beurt gegeven. Ik heb een Wordpress theme van Yootheme gekocht en die een beetje aangepast. Kijk op www.xurion.nl , ik wil graag horen wat jullie er van vinden en of er nog iets beter aan kan.

Alvast bedankt Smile

What do you think about Nieuwe www.xurion.nl website! ??

Vote :   

Lomme_    posted on 10-12-2011 18:53
Leer eerst wat beter mixen alvorens een website te maken anders? Eerste overgang die ik hoor zit er al naast. No offence, maar leren mixen komt op de eerste plaats.
Xurion    posted on 10-12-2011 18:55
Ik zal binnenkort een nieuwe opnemen want ik kan nu op het moment geen nieuwe opnemen omdat ik 2 weken bij mijn vader logeer.

Excuses Lomme_ voor mijn reactie.
User edit by Xurion on 11-12-2011 @ 11:32:21 (100%)
Yvaroz    posted on 11-12-2011 00:08
ik vind je site er goed en professioneel uitzien, bij het kopje welkom is wel een leegte misschien is het slim daar wat extra tekst neer te zetten of wat er onder

Dat Lomme je mix beoordeeld op de eerste overgang is inderdaad wel raar, maar ik vind wel dat zoiezo de 1e overgang goed hoort te zijn, dit als advies, niet als aanval ofzo, dit nodigt meer uit om te luisteren vind ik zelf.
maar het is niet echt ot, al is het volgens mij wel zo dat als iemand je site bekijkt, ze wel graag willen weten wat voor muziek je maakt en hoe je mixt
Nothing is Impossible
Maracas    posted on 11-12-2011 06:02
Poster: Xurion
Het zou op de eerste plaats moeten komen dat je leest waar het topic over gaat. Ik zal binnenkort een nieuwe opnemen want ik kan nu op het moment geen nieuwe opnemen omdat ik 2 weken bij mijn vader logeer.
Wat ik wel raar vindt is dat jij een mix beoordeeld op de eerste overgang.

Ik moet zeggen dat ik het met Lomme eens ben, juist op je eigen site moet je iets zetten wat kwalitatief gewoon goed in elkaar zit, bovendien hoor je toch wel dat je er naast zit in je eerste track? Dan zou ik hem gewoon stoppen en opnieuw beginnen, zelfs als ik al een halfuur bezig ben en ik maak een fout begin ik weer opnieuw. Aangezien je jezelf promoot en ook je muziek via die website (want daar maak je hem voor neem ik aan) vind ik de post van Lomme een goede kritiek over je site.

Verder vind ik het wel een mooie, professioneel ogende website!
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Lomme_    posted on 11-12-2011 10:42
Poster: Xurion
Wat ik wel raar vindt is dat jij een mix beoordeeld op de eerste overgang.

Om eerlijk te zijn heb ik me niet de moeite gedaan om verder te luisteren, en als iedereen dat nu gaat doen omwille van die ene slechte overgang ben jij en je naam er de dupe van. Alles begint met een goede mix Winking my eye Verder een gewone, duidelijke site. Misschien wat taalfoutjes die je nog kan verbeteren.
Xurion    posted on 11-12-2011 11:23
Ik hoor wel dat die 1e ernaast ligt, ik zal binnenkort een nieuwe opnemen Winking my eye Bedankt voor de reacties over de site. Die mix kan idd 10x beter, dit was snel hatseflats nonchalant opgenomen om de leegte op te vullen, komt idd niet professioneel over. Zodra ik weer thuis ben neem ik gelijk een nieuwe op.
MrQreeny    posted on 11-12-2011 11:58
Poster: Maracas
BR>
Ik moet zeggen dat ik het met Lomme eens ben, juist op je eigen site moet je iets zetten wat kwalitatief gewoon goed in elkaar zit, bovendien hoor je toch wel dat je er naast zit in je eerste track? Dan zou ik hem gewoon stoppen en opnieuw beginnen, zelfs als ik al een halfuur bezig ben en ik maak een fout begin ik weer opnieuw. Aangezien je jezelf promoot en ook je muziek via die website (want daar maak je hem voor neem ik aan) vind ik de post van Lomme een goede kritiek over je site.

Verder vind ik het wel een mooie, professioneel ogende website!

Als je een perfecte mix wil, kan je voor je website dan net zo goed even wat in elkaar gooien met mixmeister oid... Voor muziek op je website is dat wel beter als die gewoon strak is, maar om te laten horen wat je kan is het natuurlijk niet echt ree?l om je mix 6x op te nemen omdat die misschien af en toe is fout loopt...

Mooie site trouwens Winking my eye
'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 11-12-2011 @ 11:58:50 (3%)
Xurion    posted on 11-12-2011 12:04
Ik zelf neem gewoon liever live een setje op. Maar het klopt idd dat de eerste overgang ernaast loopt. Wel zonde. Over een weekje heb ik er een nieuwe op staan.
User edit by Xurion on 11-12-2011 @ 12:04:47 (4%)
jeroenvs    posted on 11-12-2011 12:09
Misschien je font-groottte een beetje aanpassen in de navigatie? ietsjes kleiner is tamelijk groot voor een navigatie.
Voor de rest niet te veel erop gezet en mooi overzichtelijk gehouden Happy, laughing. Succes met je mixen

This is an old Topic

No new postings for 4.898 days.
 Post CommentThat would be 163.3 months
or a whopping 13.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

145 Users online: 12 Guests (133 Unknown)
Pages generated today : 85.918
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.292