Poster: maartenw
klinkt duidelijk, ik ben ook maar een beginneling met het produceren en ik snap er ook helemaal niks van. Ik weet niet eens wat en DAW is. Maar Ableton is wel heel duur, en is Logic echt zo moeilijk? ik dacht noujuist dat logic niet zo moeilijk zou zijn omdat het van Apple is, en apple staat bekend om zijn gebruiksvriendelijkheid...
Poster: Yvaroz
Maar is deze versie het waard om te kopen of niet? Als je dan later meer vst's erbij koopt...
Poster: Look
Doet me denken aan een tweet van Funkagenda van gisteravond:
Desondanks begint zo ongeveer iedereen met vengeance en de Sylenth, dus ik zou me er niet teveel van aantrekken. Echter, als je tracks wil releasen bij bijvoorbeeld Toolroom Records, kom dan dus niet aan met tracks waarin teveel vengeance en Sylenth (presets) zitten!
Poster: Larsz
Er is een verschil tussen kant en klaar fx pakken en een sylenth presetje erover dan zelf je synths maken, layeren, en je fx editen he.. Ik gebruik ook Sylenth en Vengeance samples maar dat hoort bijna niemand.
Poster: Look
Je bedoelt Logic Pro? Ja, die is het waard om te kopen. Logic heeft van zichzelf al flink wat goede VST's en plug-ins waar je op het begin al meer dan genoeg aan hebt.
Poster: bambamstudio
Jongens, hou eens op met die die die en hij werkt er ook mee. Dat zegt helemaal niets over hun producties. Of je nu een kladblok koopt bij de hema, kringloop of hij een speciaalzaak, je DAW blijft dat kladblok waar je je ideeen mee schets en opslaat. Het merk papier maakt niet uit.
Poster: bambamstudio
Jongens, hou eens op met die die die en hij werkt er ook mee. Dat zegt helemaal niets over hun producties. Of je nu een kladblok koopt bij de hema, kringloop of hij een speciaalzaak, je DAW blijft dat kladblok waar je je ideeen mee schets en opslaat. Het merk papier maakt niet uit.
Poster: Flux
span>Ik heb hem nu gedownload en geinstalleerd. Waar kan ik nu alle packs downloaden en installeren? Wat ik vernam was dat er nog 50GB gratis aan packs geinstalleerd kon worden?
En heb ik iets aan die packs als ik house muziek wil maken? Want ik hoor nu alleen maar loops van gitaren etc.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.