Is zeker leuk gedaan, maar volgens mij zijn je bongo's in een andere toon dan het originele nummer, daarom klinkt het voor mij heel gemaakt. Gelukkig is dit redelijk eenvoudig aan te passen (in ableton in ieder geval. Als je ableton gebruikt moet je het maar zeggen.) Wat je moet doen is de noot transposen (met mijn gehoor zou ik zeggen dat transposen naar beneden mooier wordt) en dan net zolang totdat je denkt: Ja dit is mooi! ALLE tonen hebben namelijk een noot, zelfs de kick! Als je dan percussie toevoegd is het het mooist als je deze aanpast aan de key waarin het nummer is.
Ik hoop dat je hier wijzer van wordt
ps voor wijsneuzen of andere braadlappen: Mijn kennis over muziektheorie is (nog) beperkt, ik doe het meest op gehoor. En probeer die jongen gewoon te helpen. Dus als er ergens onzin in staat, mijn best, maar dit zijn mijn ervaringen... Ook mag je wat variatie aanbrengen in de bongo's, het wordt een beetje saai zo. Eventueel kan je ook nog een swing erin gooien? Maar welke DAW gebruik je? Dan kan ik wat betere tips geven...
Het is zeker gelukt om er wat moois van te maken. Je had het sowieso moeilijk, want ik ben een tijdje geleden?
deze versie tegen gekomen, die vind ik echt gaaf! Misschien ook wel eens gehoord?