Mix By eAs
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

eAs    posted on 18-01-2006 18:01
Het is dan eindelijk zo ver ..
Ik heb het lef gevonden om een mix van mij online te zetten ..
Ik hoop dat jullie allen er naar willen luisteren, het is een set van ong. een half uur.
Ik vind hem echt wel vet (al heb ik misschien iets te veel met de schuiven gespeeld) en hoop dat jullie er ook een paar positieve opmerkingen over willen plaatsen, uiteraard is opbouwende kritiek ook zeer welkom ..
Hier de link
Enjoy !!

User edit by eAs on 18-01-2006 @ 18:06:22 (19%)
Mod edit by Lead on 18-01-2006 18:31 (3%)

What do you think about Mix By eAs ??

Vote :   

Nvie    posted on 18-01-2006 18:09
Eens luisteren dan Winking my eye

Illusion    posted on 18-01-2006 18:11
k'zal eens luisteren, miss. kon je deze beter in de plusmemberzone zetten. en met een hidden message
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
tairip    posted on 18-01-2006 18:13
Stop ff met downloaden jullie Winking my eye

Too many users downloading right now.

Ik download 'm zo!
eAs    posted on 18-01-2006 18:16
sorry mensen .. kan alsnog geregeld worden .. is voor mij ook de eerste keer en ben een beetje nerveus .. was altijd alleen familie die er naar luisterden  ..
Basrose    posted on 18-01-2006 18:21
nouja we zullen je niet helemaal afbranden hoor :D misschien wat kritiek (vooral ik altijd :P) maar daar kan je alleen van leren. ik ga m zo ff downen
Cyrille    posted on 18-01-2006 18:29
ff luisteren dan :D
robbiel    posted on 18-01-2006 18:31
Zal een luisteren!

HannuZ    posted on 18-01-2006 19:11
net geluisterd en t is een redelijke mix.

tog wel een paar dingetje's:
Bij de intro hoor je op t begin de vocalen niet goed.
Op sommige plaatsen schiet je master of zo opeens omhoog lijkt t wel...erg irritant
Veel gekloot met de toonregeling..

maar verder wel lekker 
eAs    posted on 18-01-2006 19:13
ja inerdaad .. heb er nog een handje van om met de tonen te spelen .. wat ik ook nog op regelmatig irritante wijze doe is met de killswitches spelen maar dat ben ik al aan het afleren ..
TNX

Basrose    posted on 18-01-2006 19:42
oke commentaar!

overgang drive inn style (zegt genoeg denk ik)
overgang 2 ook erg snel.

bij min 21 (ongeveer) ging je beetje scratshen voordat je de plaat erin gooit... zorg dat je hem dan op het juiste moment loslaat (beats tellen) Kijk beetje uit met het volume soms.. en probeer de nummers wat sneller over te mixen, als je dit niet doet zwakt het nummer af (is aan het afbouwen) en word het eentonig. Zorg dat er wat meer in gebeurt. Bijvoorbeeld effectjes of samples van andere platen.

Bij 29.10 doe je een of ander effect erin... Klinkt net te schokkerig.. probeer dat de volgende x sneller te doen en met de fader. Dit gaat al snel stukken beter klinken.

Het is niet mijn style begrijp me goed dus ik weet niet hoe ze dit normaal mixen maar zo zie ik het. Ik vind het wel leuke muziek om te luisteren.

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn tips en zie het niet negatief maar positief en leer er wat van. Iedereen kan altijd nog wat leren en fouten maken is niet erg.
Ga zo door en post binnenkort nog maar eens een mix.

Groetjes,

bas
Illusion    posted on 18-01-2006 23:07
Poster: DJ-BasRose
oke commentaar!

overgang drive inn style (zegt genoeg denk ik)

Nou eigenlijk zegt dat helemaal niet genoeg, want dat slaat namelijk nergens op. Ik denk dat je hier het woord 'Radio DJ' Beter kunt gebruiken.

Klinkt alsof er in een Drive-In heel slecht gemixt word, en dat slaat nergens op, want ik heb zelf ook een drive-in, en ik kan zelf ook redelijk mixen. Dus dat wilde ik ff vertellen.

en @ eAs, k'vind het lekkere muziek, leuke mix, alleen de overgangen moeten nog ietsie beter.

Voor der est vind ik het goed, ga zo door en en je komt dr wel.
User edit by Illusion on 18-01-2006 @ 23:08:42 (7%)
Basrose    posted on 18-01-2006 23:21
nouja daarmee bedoel ik altijd gewoon snelle overgangen... kanaal eruit en andere erin.. omdat dat vaak gebeurt... dat komt omdat er veel verschillende muziek op drive inns word gedraaid die je gewoon niet in elkaar over kan mixen.
eAs    posted on 19-01-2006 00:50
Hey mensen .. ik wil jullie vast bedanken voor alle comments .. ik zie geen enkel hiervan als afbrekend of slecht, ik wardeer jullie eerlijkheid enorm.

@BasRose :
Bedankt voor je tips, het samplen van andere nummers gaat nog even tricky worden, heb nog niet mijn eigen Gear en kan eigenlijk alleen een paar uur in de maand bij een goede vriend oefenen, hoop binnenkort wel wat te hebben al is het geen technics, als ik maar lekker kan draaien thuis.
Ga zeker wat met je opmerkingen doen .. TNX  .. En wie weet na zaterdag poost ik wel weer een mix (GA WEER DRAAIEN )

@Djillusion:
TNX man .. het gaat zeker goed komen.. ik ben ook echt  maar een paar maanden hier mee bezig en vind zelf dat ik het daarom nog heel niet zo lecht doe ..
Keep on practicing ..

Dank jullie allen
EclipX    posted on 19-01-2006 03:40

kben uw setje aan 't beluisteren, kan niet slapen :p
in 't begin is uw mixeffect nogal raar gedaan echt zonder bass erin is meer iets voor schranz & hard techno niet voor trance, ik was je set aan het beluistern met koptelefoon en ik vond dat 't nog stil stond dus ik zet 't luid, en bang! plots gaat dat luider dan normaal is wel een minpuntje

Rare overgang, na 't liedje van armin van buren - 24, meer overgang zoals op de radio, probeer beatmixen?

Draai je met vinyl, cd of met computer?
User edit by EclipX on 19-01-2006 @ 03:43:05 (1%)
Illusion    posted on 19-01-2006 13:45
Poster: DJ-BasRose
nouja daarmee bedoel ik altijd gewoon snelle overgangen... kanaal eruit en andere erin.. omdat dat vaak gebeurt... dat komt omdat er veel verschillende muziek op drive inns word gedraaid die je gewoon niet in elkaar over kan mixen.

Dan spreek je niet over goede drive-ins. Wij kunnen ook alle muziek mixen. En over snel erin en eruit gooien, daar doen wij niet aan

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

295 Users online: 51 Guests (244 Unknown)
Pages generated today : 105.906
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.757.918