Wat vinden jullie van hercules 4 mx ?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Meiwand    posted on 05-12-2011 21:07
Wat vinden jullie van de hercules 4-mx voor beginnende DJ's die beatmatchen etc nog onder de knie moeten krijgen Winking my eye ? Is het een goede midi controller waarmee je als? beginnende DJ veel ervaring kan opbouwen en dat je beatmatchen etc kan leren ?
User edit by Meiwand on 05-12-2011 @ 21:14:55 (100%)

What do you think about Wat vinden jullie van hercules 4 mx ? ??

Vote :   

Drumworks    posted on 05-12-2011 23:26
zoiets kun je beter aan een winkel vragen. ga bijvoorbeeld in de chat bij bax-shop of een andere winkel. je kunt overal op leren draaien, ik heb leren draaien op een plastic bart smit setje van 100,-.... als iedereen hier van deze topics gaat openen, komen er veel zinloze topics op djrCool. dus ik zou zeggen stap naar een winkel en vergelijk er een paar, of kruip achter de telefoon of pc om in de chat van een winkel te gaan.
The beats are still banging :)
Meiwand    posted on 06-12-2011 09:19
Maar niet iedereen opent zo een topic he Happy, laughing Dat kan je bij alle topics zeggen. ''als iedereen zo een topic opent krijg je zinloze topics op djr'' en bovendien is het niet zinloos Happy, laughing Ik wil gewoon de mening van andere horen.
tojx    posted on 19-12-2011 23:59
1 member likes this  Hij is niet zo super goed. Als je toch de prijs wil neertellen voor deze midi, zou ik eens kijken naar iets anders.

Bv deze >

Pioneer DDJ-Ergo DJ MIDI controller

440 euro. En deze zal wel een stuk beter zijn dan de 4mx.
+ deze heeft u ook meer adem ruimte voor u handen. Ik heb leren draaien op iets heel kleins.
Maar snel begon dit te vervelen omdat ik echt krap zat van plaats. Overgeschakeld naar numark mixtrack.
Met deze heb ik alles onder de knie gekregen. Dus aan u de keuze ik zou de 4mx niet nemen. Persoonlijke mening.
Drumworks    posted on 20-12-2011 00:37
excuses voor mijn beetje verkeerde reactie, er was toen best veel spamm op djr en daar werd ik een beetje chagie vanCool. maargoed. je zou bijvoorbeeld ook kunnen kijken naar een reloop
de reloop mixage interface edition ligt rond de 200,- en is een erg degelijke midi controller. bij pioneer betaal je ook voor het merk, wat bij reloop een stuk minder het geval is. voor meer info over deze controller kun je altijd ff googelen.

The beats are still banging :)

This is an old Topic

No new postings for 4.893 days.
 Post CommentThat would be 163.1 months
or a whopping 13.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

129 Users online: 28 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 15
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.736.530