Hidden Messages wel of niet?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Hidden Messages wel of niet?

-Wel
-Niet

Voting is only possible for our Members
bambamstudio    posted on 05-12-2011 16:14
Ik wel!
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL

What do you think about Hidden Messages wel of niet? ??

Vote :   

Ywe    posted on 05-12-2011 16:17
Yup me too, mensen moeten ook gewoon zo netjes zijn om te reageren als er om feedback gevraagd word. Het 'check' systeem werkt niet, dat is te merken aan de hoeveelheid checkjes met zo nu en dan een onderbouwde edit
RAS    posted on 05-12-2011 16:19
HM wel of niet?
niet
User edit by RAS on 05-12-2011 @ 21:08:44 (100%)
Yorick    posted on 05-12-2011 16:26
Sommige mensen moeten eerst de opening post lezen ipv HM te typen of andere dingen.
Het is zeer bruikbaar voor bepaalde link's en adressen, maar sommige snappen er geen benul van.
Lead    posted on 05-12-2011 16:44
Ik heb er geen hekel aan... ze zijn ooit eens gemaakt met een goed doel... Echter wordt er niet altijd in die richting gedacht.

Het system was gemaakt om het aantal response van 'checkers' te verhogen.... Juist om mensen te motiveren om een reactie te posten onder een mix. Maar de Hidden Message wordt door mensen gebruikt voor andere zaken en de respondenten antwoorden met CHECK en laten dit staan, ipv dat ze dit wijzigen in hun reactie zodra ze hem gedownload hebben.
Let the BASS be louder
RemcoRelion    posted on 05-12-2011 16:45
Ik denk dat sommige mensen wel voordelen aanhebben.
Maar sommige mensen vinden de nadelen weer zwaarder
Ik denk gewoon dus dat ene persoon het niet erg vind zoals ik persoonlijk maar ik ken ook wel begrijpen dat als je een mixje ofzo wilt luisteren eerst moet reageren
Don’t be a prisoner of your own style!
PhonoGraaf    posted on 05-12-2011 16:56
Ja ik snap het nut niet helemaal, maar het doel wel.
Helaas word dat doel nooit echt bereikt om de reden die al word genoemd hierboven.
Dus dan is het nut ook ver te zoeken, kun je het beter afschaffen.
Aan de andere kant, het bestaat nu eenmaal dus waarom zou je het weer afschaffen.

Een poster zal er zelf voor kiezen om de link in de HM te zetten of niet.
Zet de poster het in de HM dan weet hij in ieder geval zeker dat er met 'check' gereageerd word.
Estacy    posted on 05-12-2011 17:17
bijv. voor email adressen erg handig. word alleen misbruikt, jammer
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
W.i.M    posted on 05-12-2011 17:32
volgens mij kan het gebruikt worden voor als iemand bijvoorbeeld wat wil delen met ons maar dat niet de link openbaar op het internet terecht komt. Aan de hand van de posts kun je zien hoeveel animo er is wat je niet zou kunnen zien als je de link of informatie open in een post zet. Dat mensen dan ook check eronder zetten of wat dan ook is dan ook niet vreemd omdat ze een post moeten maken zonder gezien te hebben wat het is.

Als er geen misbruik van wordt gemaakt dan kan ik niet zo goed begrijpen dat er een probleem van 'hidden messages' wordt gemaakt want je hoeft natuurlijk niet te reageren om de inhoud te kunnen lezen. Waar ik me dan wel aan stoor is het misbruik van de 'hidden messages' maar volgens mij wordt het nogal eens misbruikt door nieuwe leden die nog niet het doel weten van de 'hidden messages'.

edit : topictitel aangepast
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by W.i.M on 05-12-2011 18:19 (4%)
bambamstudio    posted on 05-12-2011 17:48
Poster: Lead
Ik heb er geen hekel aan... ze zijn ooit eens gemaakt met een goed doel... Echter wordt er niet altijd in die richting gedacht.

Het system was gemaakt om het aantal response van 'checkers' te verhogen.... Juist om mensen te motiveren om een reactie te posten onder een mix. Maar de Hidden Message wordt door mensen gebruikt voor andere zaken en de respondenten antwoorden met CHECK en laten dit staan, ipv dat ze dit wijzigen in hun reactie zodra ze hem gedownload hebben.

Maar dat gebeurd juist niet, want niemand bewerkt zijn post, dus mist zijn doel

Poster:?RAS
Beetje ondduidelijke poll in combinatie met van de titel van het bericht:?

Heb jij er ook een hekel aan??
Ja?
Hidden Message wel op niet??
Niet.?

Ene keer bevestigend antwoorden, andere keer ontkennend. Heb ik er wel of niet een hekel aan?

Ja ik heb er een hekel aan

Poster:?Estacy
ijv. voor email adressen erg handig. word alleen misbruikt, jammer

Idd, just my piont Winking my eye
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 05-12-2011 @ 17:49:21 (67%)
Blackaround    posted on 05-12-2011 17:51
Word er hm geplaatst, word er enkel gecheckt..
Word er geen hm geplaatst, volgt er amper een post.

Ik doe ook geen hm meer.. jammer dat er enkel gecheckt word..
Tot zij hun mix online gooien.. gaan ze lopen zeuren van '' Niemand ''

Als ik een mix zie, en ik heb tijd.. zal ik altijd proberen te reageren.
Gidi    posted on 05-12-2011 18:07
Poster: Blackaround
Word er hm geplaatst, word er enkel gecheckt..
Word er geen hm geplaatst, volgt er amper een post.

Ik doe ook geen hm meer.. jammer dat er enkel gecheckt word..
Tot zij hun mix online gooien.. gaan ze lopen zeuren van '' Niemand ''

Als ik een mix zie, en ik heb tijd.. zal ik altijd proberen te reageren.

zie het zo,
interesseerd het iemand, dan reageerd die toch wel. aan CHECK heb je toch niks.
ik haat HM's ook en zeker de laatste tijd.

verander wel de poll even, ik lees het nu zo HIDDEN MESSAGES: wel doen of niet doen? dus ik heb nee gevote, maar ik heb er wel een hekel aan.
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
W.i.M    posted on 05-12-2011 18:20
Ik heb de topictitel aangepast om het wat duidelijker te maken
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
BCDR    posted on 05-12-2011 18:32
Ik heb er wel hekel aan, maar het is voor de topicstarter het risico dat mensen alleen maar check gaan zeggen.
MrQreeny    posted on 05-12-2011 18:40
Poster: W.i.M
span class='text_lead'>Ik heb de topictitel aangepast om het wat duidelijker te maken

Nu kloppen alleen de eerste reacties niet :P
'Music is the universal language of mankind...'
Bloedworst    posted on 06-12-2011 10:03
Snap het wel, ik ben voor, maar het is wel ff de moeite nemen om na het luisteren bekijken enz je post te editen en je mening te plaatsen of zo, kleine moeite tochConfused
dj-zero    posted on 06-12-2011 22:26
Eigenlijk vind ik het soms nogal onnozel, je stuurt alleen maar check om de message te lezen.
Verder geven mensen vaak weinig feedback, en vaak staat er ook onzin in de hidden message.

Echter is het voor de topic opener wel vaak een indicatie voor de vraag naar zijn/haar message..
Vandaar dat ik ook v??r heb gestemd, maar eigenlijk alleen voor dingen als mixes en producties...
Misschien dat je hiervoor echter een teller op djr kunt maken die aangeeft hoeveel mensen de link gevolgd zijn(Weet niet of dit technisch mogelijk is... ben niet zo ervaren in die wereld)

This is an old Topic

No new postings for 4.908 days.
 Post CommentThat would be 163.6 months
or a whopping 13.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

80 Users online: 9 Guests (71 Unknown)
Pages generated today : 17.387
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.825.846