Hoe oud is deze eigenlijk, en wat zijn de kwaliteiten ervan.
Hoe snel is ie enzo,
want ik ken deze cd-speler helemaal niet, en dit is volgens mij best een oude.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
What do you think about CDJ 500 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
was in die tijd vast he-le-maal stoer met die nieuwste functies.. maar ik vind m nou niet bepaald mooi.. Hoop niet dat ik dat over 10 jaar ook over mn cdj800's zeg
Behalve de twee modellen die Nvie post is er ook nog een CDJ-500 (dus niet de s en ook niet de MKII). En ik kan hetweten, want die heb ik zelf gehad dik 15 jaar geleden. Hij zag er bijna hetzelfde uit als de MKII maar dan met één verlichte loopknop in plaats van 2.
Ik zal het niet hebben over de ellende met die dingen, maar ik wil wel verklappen dat ik heel wat foutcodes heb zien langkomen...
Destijds was dit helemaal top! Nu wordt ik misselijk als ik ze weer tegen kom. Ze zijn enorm groot ( behalve de s) en ze zijn niet echt schokbestendig..... Maar hier valt nog mee te leven.... Wanneer je je wel helemaal de terring schrikt is op het moment dat je een draai aan het jogwheel geeft....... dan gaat die namelijk doorspoelen
Voor thuis gebruik zijn ze nog wel te doen... ze koste 2e hands namelijk niets meer!
ik heb er een paar keer mee moeten werken in een discotheek en het waren me toch een paar pokke dingen. ze zijn ongeveer net zo groot als een stoeptegel misschien nog iets groter maar hij is niet fijn om mee te werken.
In de kleine zaal van InCasa, Leiden hebben ze ze ook staan... ik vind het nog redelijk te doen, al zou ik liever een setje 800/1000's hebben natuurlijk!
Yep, niet te vergelijken.... bouwjaar 1996 en 2004 :p
Let the BASS be louder
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.118 days. Post CommentThat would be 237.3 months or a whopping 19.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...