Hallo mensen ik ben hier nieuw... Ik ben Dirk en ik ben een beginnende DJ. Mijn 2e naam is Maxim. Eerst had ik als DJ naam: DiMax Daarna; ThirtyThree ( opa overleden op 10e en oma op 22 ) Maar nu zit ik te denken aan: MAX-0 ( MEX-ZERO ) ? of mss MAX-ZERO van 'Max'im ? Welke vinden jullie de beste??? Of mss hebben jullie nog ideeen?? ? Alvast Bedankt !
User edit by dirkvandewiel on 04-12-2011 @ 16:53:56 (3%)
What do you think about Wat is de beste naam??? voor mij??? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ga aller eerst even goed rondkijken op dit forum, voor je vraag is namelijk een apart topic aangemaakt (even de search gebruiken, en je zult m vinden )
Een dj naam is iets persoonlijks, iets waar je opeens aan denkt bijvoorbeeld. Ik weet niet welke muziek je draait maar DiMax klinkt meer in de hard dance. Als je dat draaid zou ik die doen!
@Blackaround:
Ik denk dat velen met mij dat topic ook zoveel mogelijk proberen te ontlopen omdat ik er geen zin in heb, ik wil iemand wel opweg helpen ect. Maar niet zomaar iets kant en klaar op zijn bord schuifen. Ik heb zelf ook geen dj naam maar toch zie je geen reactie in dat toppic van mij, waarom? Omdat ik zelf ooit nog wel iets bedenk of mischien wel een bijnaam, zoals vato gonzales dat heeft gehadt(Meen ik, weet het niet zeker). Nu gewoon lekker onder mijn eigen naam draai!?Op social media van de kroeg waar ik sinds kort vast draaien staat ook elke keer gewoon Marcel Koeter. Dus een artieste naam is neit persee nodig! ?Maar goed ik wijk teveel af.
Veel plezier op het forum veder
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
User edit by feestbeest on 05-12-2011 @ 21:14:24 (1%)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.