[TK] Apogee Duet FireWire audio interface
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Xtremer    posted on 04-12-2011 11:30
Titel
Apogee Duet FireWire audio interface
Staat
Zo goed als nieuw
Prijs
?275,00
Transport
Ophalen of verzenden
Beschrijving
Te koop: Apogee Duet hoogwaardige portable 24-bit/96 kHz FireWire powered interface voor de Mac. De interface verkeert in nieuwstaat en is afkomstig uit Mei 2010. Alleen thuis en in een rookvrije ruimte gebruikt.

Deze interface staat bekend om zijn hoogwaardige converters en sublieme geluidskwaliteit. Sluit naadloos aan bij iedere Apple computer met FireWire. De interface is zowel te gebruiken met een FireWire 400 als een FireWire 800 kabel. Voeding is niet nodig, dit gaat tevens via de FireWire kabel. Ook handig voor onderweg!

De interface is volledig ge?ntegreerd in de programma?s GarageBand, Logic Express en Logic Pro. Bij vragen of interesse kunt u mij PM-en of e-mailen. Mail adres staat in de hidden message!

Wat krijgt u:
  • Apogee Duet
  • FireWire 400 kabel
  • FireWire 400 naar 800 kabel
  • Breakout kabel met: 2X 48v phantom powered XLR microfoon inputs (voor bijv. 2 microfoons), 2X 6,35 MM instrument jack inputs (voor bijv. 2 gitaren), 2X 6,35 MM jack outputs (voor monitoren of ander geluidssysteem)
  • 2x verloopstekker voor RCA (tulp) naar 6,35 MM jack
  • Installatie CD (het is aan te raden de laatste versie via de offici?le Apogee website te downloaden)
  • Handleiding
  • Doos
  • Factuur
Gearbase item
n.v.t

Foto's

(klik voor grote weergave)

Hidden Message

Mailadres: contact@patrickheiloo.nl
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

What do you think about [TK] Apogee Duet FireWire audio interface ??

Vote :   

poedel    posted on 07-12-2011 14:00
Is het met deze kaart ook zo dat de volumeknopjes van apple toetsenbord het nog doen? Wat normaal bij digitale uitgang of geluidskaart niet meer werk, en bij analoge uitgang wel. Volumeinducator is dan greyed-out zegmaar.
Xtremer    posted on 07-12-2011 16:06
Poster: poedel
Is het met deze kaart ook zo dat de volumeknopjes van apple toetsenbord het nog doen? Wat normaal bij digitale uitgang of geluidskaart niet meer werk, en bij analoge uitgang wel. Volumeinducator is dan greyed-out zegmaar.

Bij de Duet doen ze het wel ja. Ik snap wat je bedoelt.
Met de Steinberg UR28M die ik heb staan werkt dit niet meer Cool
poedel    posted on 07-12-2011 16:10
Ja, ik dacht dat al op te kunnen maken uit hun productbeschrijving, maar wist het nog niet zeker. Wel tof dat ze de soft- en hardware zo goed geintergreert hebben dat je de volume knop op de kaart via je osx shortcuts kunt bedienen, want zo werk het toch?
LouisCasper    posted on 07-12-2011 16:12
Poster: Xtremer
Bij de Duet doen ze het wel ja. Ik snap wat je bedoelt.
Met de Steinberg UR28M die ik heb staan werkt dit niet meer Cool

Even off-topic: hoe vind je de UR28M ten opzichte van de Duet? Klinkt het beter danwel minder of hoor je geen verschil?
http://www.louiscasper.com
Xtremer    posted on 07-12-2011 16:56
Poster: poedel
Ja, ik dacht dat al op te kunnen maken uit hun productbeschrijving, maar wist het nog niet zeker. Wel tof dat ze de soft- en hardware zo goed geintergreert hebben dat je de volume knop op de kaart via je osx shortcuts kunt bedienen, want zo werk het toch?

Klopt ja, ze hebben de OS X features volledig ge?ntegreerd in de Duet.
Apogee maakt ook alleen maar audio interfaces voor Apple systemen.
De meest recente versie van het bedieningspaneel (Apogee Maestro 2) werkt ook als een zonnetje.
Dit is een grote vooruitgang ten opzichte van de 1.x versies.

Poster: Look
Even off-topic: hoe vind je de UR28M ten opzichte van de Duet? Klinkt het beter danwel minder of hoor je geen verschil?

Wat in en outputs betreft is het een vooruitgang, wat geluidskwaliteit betreft hoor ik geen verschil.
De UR is net als de Duet gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.
Binnenkort staat er een volledige review online op Gearjunkies.com. Misschien dat deze ook op DJ2DJ.nl beschikbaar komt Smile.
Xtremer    posted on 15-12-2011 14:47
Nog steeds te koop!
Xtremer    posted on 28-12-2011 16:57
Kickdrum!
Xtremer    posted on 13-01-2012 14:22
Verkocht!

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

144 Users online: 15 Guests (129 Unknown)
Pages generated today : 31.691
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.768.206