[P] jdegraeff (nog geen naam) - Face The Enemy (Remix)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jdegraeff    posted on 03-12-2011 13:04
Produced by
jdegraeff (nog geen naam)

Production Name
Face The Enemy (Remix)

Check it out

Hij is nu al een tijdje af, heb hem toch besloten hier up te loaden in verband met de waarschijnlijk goede feedback.
Hoop dat jullie hem leuk vinden!

What do you think about [P] jdegraeff (nog geen naam) - Face The Enemy (Remix) ??

Vote :   

Drumworks    posted on 03-12-2011 17:09
klinkt zeker niet verkeerdHappy, laughing
The beats are still banging :)
User edit by Drumworks on 03-12-2011 @ 17:10:15 (100%)
Overtracked    posted on 15-12-2011 15:41
Klinkt dope man, maar hoe fix jij die kicks want ik krijg dat nooit voor elkaar bij hardstyle?
https://soundcloud.com/overtracked
Pur-D    posted on 15-12-2011 19:02
Vind je het goed als ik hem morgenavond draai op een sweet sixteen? Happy, laughing
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
Gidi    posted on 15-12-2011 19:06
Kick pitched niet goed, en de kick is een sample volgens mij. vind hem voorderest erg leeg. Sorry het origineel is beter.
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
Diion    posted on 15-12-2011 23:25
Klinkt lekker
D
Sound-Division    posted on 16-12-2011 03:35
Idd Gidi, Kick pitcht niet goed, en een echte remix vind ik het eigenlijk niet, het melodietje is 95 % hetzelfde
jdegraeff    posted on 17-12-2011 17:37
Klopt idd kick is een sample omdat ik nog beginnend producer ben kan ik nog niet goed eigen kicks maken dus probeer ik een sample naar mijn eigen smaak te mixen. Kan iemand me dan miss leren hoe ik eigen kicks goed maak? Verder vind ik het leuk dat jullie hem goed vinden en natuurlijk is het orgineel beter! Ik ben pas sinds een half jaartje denk ik bezig met fl studio, en ik vond de melo en de vocals vet dus dacht daar ga ik maar eens mijn eigen draai aan geven. Btw luister de zany remix maar eens daarvan is de melo ook bijna hetzelfde en zelfs heel de stijl van het liedje!

Sound-Division    posted on 18-12-2011 23:52
Dan ben ik wel benieuwd wat jij ''je eigen draai eraan geven'' vind, want de vocals komen als het goed is ook zo uit het orgineel. Verder weetje hoe de fruity slicer werkt. En hoe je je eigen kicks maakt?, gebruik youtube, zoek tutorials, staan er genoeg op!
Sound-Division    posted on 21-12-2011 17:12
1 member likes this  Je mag blijkbaar geen commentaar geven want dan gaat de ts een pm naar je sturen Cool veel succes ermee, als je denkt met samples een goede producer te worden! Als je niet tegen commentaar kan, post je ''nieuwe'' nummer dan niet.
Drumworks    posted on 21-12-2011 17:42
ga hier nu geen ruzie maken, bespreek dit verder via pm plzCool
Sound-Division    posted on 21-12-2011 17:50
Nee maar wat ik aan wil geven is dat je geen commentaar mag geven Smile

Okeee, ik ben op dit moment bezig met een remix van: Brennan Heart- Face The Enemy. Vrienden van mij waren hier erg over te spreken. Moet het einde nog maken en natuurlijk de puntjes op de i zetten. Zal hem uploaden als die klaar is!

Dit heb ik uit het introduce yourself topic van ts. Of te wel, meneer is op zijn pik getrapt omdat vrienden het wel goed vonden klinken. Laat me even de ts even uit zijn droom helpen, je vrienden vinden het altijd mooi!
Drumworks    posted on 21-12-2011 18:02
jah oke, ik nap hetCool, mja dan kun je hier moeilijk iets droppen, wanneer je alleen positieve reacties wilt hebben...
Sound-Division    posted on 21-12-2011 18:17
Ik wil er niet meer teveel woorden aan vuil maken, maar als je iets dropt, geeft het reacties zowel positief als negatief, maar daar vraag je ook om.
jdegraeff    posted on 22-12-2011 21:35
Ik kan prima tegen kritiek, graag zelfs daar kan je juist alleen maar van leren! Maar dan hoef je met je feedback niet iemand volledig de grond in te boren want daar heb ik dan niks aan. Je kan ook zeggen waar ik nog beter op moet letten voor de volgende producties als ik zelf een volledig EIGEN track ga maken. Nogmaals ik ben pas een half jaartje met fl studio aan het klooien dus dan is het logisch dat je samples gebruikt lijkt mij. Maar ik ga me de komende tijd is concentreren op het maken van eigen kicks enzo en miss de overstap naar cubase maken of maakt dat niet zo'n groot verschil? Pm sturen is idd een beetje laag sorry daarvoor, hoop dat deze onenigheid nu uit de wereld is!
ZeroGrafiQ_N    posted on 04-01-2012 21:22
Het maakt eigenlijk helemaal niet uit welk programma je gebruikt.. Het gaat erom wat je ermee doet Happy, laughing .
Als je de overstap maakt naar cubase verwacht ik wel dat je een hele tijd op de sukkel gaat zijn omdat cubase niet zo eenvoudig is om mee te werken als je dit voor de 1ste keer gebruikt. Ik zou met andere woorden bij FL Studio blijven en hier alles van ontdekken wat je maar kan.
Om een goeie hardstyle kick te maken zou ik als tip kunnen geven: start met een simpele 808 of 909 kick.
Probeer hierop verschillende distortion plugins, Equalizers & als allerlaatste plugin zou ik gaan voor Ohm Force Ohmicide (heel goeie distortion en geeft naar mijn mening een hele coole sound als het gaat om hardstyle kicks; als je deze goed gebruikt tenminste)

Over de track zelf: Aangezien je zelf nog maar 6 maand bezig bent zou ik zeggen dat dit niet slecht is.
Probeer mss wel iets van fx te gebruiken, anders gaat het in zijn geheel een beetje saai en mss te rechtdoor (als je snapt wat ik bedoel)

Grtz
ZeroGrafiQ | X-Odus
Jeffro    posted on 22-08-2012 17:24
ik vind hem nice. commentaar is goed, positief maar ook negatief. negatief commentaar is ookwel ''kritiek'' en daar moet je van leren. zonder kritiek kom je niet ver. so keep up the good work!Embarassed
jdegraeff    posted on 23-08-2012 17:32
@jeffro Deze track is al heeel oud ben nu samen met een maat van me tekstyle aan t maken! Als je interesse hebt kun je de tracks beluisteren op:?http://www.youtube.com/user/AudioLabOfficial

In ieder geval bedankt voor je reactie!

gr.

Joost
Jeffro    posted on 23-08-2012 17:34
ja ik zie het. ik ben nieuw hier en heb nog nooit op een ander forum gezeten dus moest ff de regeltjes weten, ik bump niet met opzetCool maar ik ga ze chekke! peace

This is an old Topic

No new postings for 4.638 days.
 Post CommentThat would be 154.6 months
or a whopping 12.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

72 Users online: 12 Guests (60 Unknown)
Pages generated today : 60.878
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.171.491