audacity probleem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

youngbeatsz    posted on 03-12-2011 00:58
hallo

ik heb problemen met audacity, dit gebruik ik namelijk op verplaatsing om m'n mixes op te nemen. thuis kan ik dat rechtstreeks op mn mixer via sd kaartje, maar wat is er nu net met m'n audacity, wel, eens ik m'n mixes opneem en ze zijn langer dan een bepaalde tijd, dan crasht het programma als je de opname wilt opslaan en stoppen. dit is heel frustrerend, als je weet dat ik live moet opnemen om dan de dag erna door te sturen naar een internet radio, voor mn wekelijks programma. weet iemand hoe ik dit kan oplossen, of een andere, bij voorkeur gratis vervangprogramma? het is wel zo dat ik beschik over over fl studio, maar indien ik hiermee wil opnemen moet ik telkens opnieuw mn geluidsinterface configureren.

alvast bedankt, mvg matthias

What do you think about audacity probleem ??

Vote :   

MoXeGy    posted on 03-12-2011 10:07
Dit heb ik ook een tijd gehad, de oplossing bij mij was ALLES inc register bestanden van audacity eraf gooien en dan de nieuwe versie instaleren in een andere map.
youngbeatsz    posted on 03-12-2011 11:59
als ik da doe, ben ik zowiso andere dingen ook kwijt, het zit nu zo dat dit in een map temp. files werd opgeslaan, kan ik die mixes nog recepureren?
MoXeGy    posted on 03-12-2011 12:11
Daar zijn wel tools voor, zou je even op google moeten zoeken.
User edit by MoXeGy on 03-12-2011 @ 12:11:40 (5%)

This is an old Topic

No new postings for 4.909 days.
 Post CommentThat would be 163.6 months
or a whopping 13.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

136 Users online: 20 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 57.742
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.730.694