Hallo ik mix al een tijdje met cd's en ik wil graag verder gaan met draaien al is het maar gewoon op fuiven e.d. Maar nu vraag ik me af heb je wel een kans als je alleen maar met cd's mixt en welke stijl heeft het meeste kans?
greets
What do you think about Mixen met cd's ? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nou, goed dat ik het weet. Thanks voor je suggestie. Ik zal nu gaan sparen voor de 1 of 2 decks die ik mezelf heb beloofd als ik behoorlijk kan snelmixen en live remixen met mijn huidige goedkope decks. Waarschijnlijk worden het dan mk2's.
Maar hoe zit het met Cd's die skippen, of niet worden gelezen door de mk2. Is het alleen een kwestie van goed burnen of een hype van anti-pioneers?
Hype, hij leest geen mp3 cd's.... Dat is het enige "nadeel" Ik had een test cd, daar had ik een aantal malen een schroevendraaier overheen gehaald, speelde 'm bijna probleemloos af, mensen met problemen, laat je laserunit maar eens nakijken....
hangt van heel veel dingen af.... heeft vaak meer met de omgeving te maken dan met de laserunit, heb die van mij er nu 2 jaar in zitten, 1x laten reinigen,(preventief) nog geen probleem gehad! vaak is (sigaretten) rook in discotheken een hele serieuze aandoener!!!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.