ja, ik heb met de zoekfunctie de site al doorgebladerd maar nog geen antwoord gevonden. Wat ik heb; een laptop met traktor, usb kabel natuurlijk en een Behringer DJX900 USB. nou maakt die mixer wel contact met de laptop maar met traktor gebeurt weinig. de vraag dus, zijn hier misschien drivers voor en kan je wel de master van je mixer opnemen via USB en dan op de laptop als mp3/wav zetten?
What do you think about USB vraagje ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Download het programma Audacity, kun je elke gewenste audio ingang selecteren en opnemen in verschillende formaten. Werkt niet makkelijker dan direct opnemen in Traktor, maar ach, het werkt allemaal prima!
User edit by PhonoGraaf on 01-12-2011 @ 19:49:11 (78%)
'T ken altijd met een mic voor je boxen :p nee ff serieus gwn wat ik nu ook doe, mixer met USB met pc aansluiten en dan dus opnemen met Audacity. Dat ik daarbij ook traktor gebrik is gwn een toevoeging, kheb laatste tijd het geld en de zin niet meer om elke track nog op CD te zetten, en sowieso zijn 2 extra kanalen wel handig.
@?Blackaround Gewoon een mini-jack naar 2 tulpjes kabeltje kopen, vervolgens de tulpjes in je mixer booth output (Master 2 out) en het minijackje in de microfooningang van je computer. Daarna gewoon opnemen met Audacity.
Ervaring leert mij dat Audacity niet altijd betrouwbaar is, daarom Nero.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.