DJ Workshop door dj TLM - 5 Elementz A'dam
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

danielvds    posted on 01-12-2011 10:53
Voor mijn opleiding aan de Herman Brood Academie in Utrecht organiseer ik samen met een aantal klasgenoten en House Of Hiphop een dj workshop. Deze workshop wordt gegeven door dj TLM (o.a. dj van Brainpower) en zal plaatsvinden in de 5-elementz store in Amsterdam. Dj TLM staat bekend als ??n van Nederlands beste urban dj's. Ik denk dat deze workshop ook interessant is voor dj's die geen urban draaien. Je maakt namelijk kennis met een hele andere manier van draaien, wat natuurlijk altijd leerzaam is...Happy, laughing Er is maar plek voor 20 - 25 man dus veel kaarten zijn er niet beschikbaar! Hieronder vind je de offici?le aankondiging en flyer.

Het zou in ieder geval leuk zijn om een aantal DJR members daar te ontmoeten!

Met 18 jaar ervaring in de clubs, 13 jaar ervaring op het podium met Brainpower, een eigen radio show op 538 Juize en meer dan 40 mixtapes op zijn naam is DJ TLM ??n van de bekendste Hip Hop DJ's van Nederland. Hij won in zijn carri?re meerdere prijzen (o.a. 'Beste DJ' bij de Grote Prijs van Nederland) en deelde het podium met turntable helden als DJ Jazzy Jeff, DJ Scratch, DJ Premier en DJ Cash Money. Hij leverde ook scratches voor muziek? van Brainpower, The Proov, Dicecream, The Partysquad, Intwine, Deams, Hans & Candy Dulfer en vele anderen.
Op Zaterdag 10 December geeft DJ TLM i.s.m. House Of Hip Hop een masterclass in 5 Elementz in Amsterdam. De masterclass bestaat uit een aantal onderdelen en duurt 3 tot 4 uur. Uiteraard wordt de geschiedenis van het DJ-en en turntablism behandeld en vertelt TLM zijn eigen verhaal, maar ook de basis begrippen van het mixen komen ook aan bod.
Verder gaat deze masterclass over de evolutie van het DJ-en. Er is namelijk een heleboel veranderd sinds de introductie van de nieuwe technologie?n zoals cd spelers, tijdcode systemen en midi controllers.
De deelnemers/bezoekers krijgen niet alleen de gelegenheid om tijdens de masterclass vragen te stellen, maar ze krijgen ook de kans om de apparatuur van dichtbij te bekijken en samen met TLM te mixen en scratchen.

Zaterdag 10 december van 13:00 tot 16:00
Nieuwezijdsvoorburgwal 44, Amsterdam

Tickets zijn voor 15 euro per persoon te koop bij 5-Elementz in de winkel of via de House Of Hip Hop site

Wil je alvast wat tips & tricks van TLM checken? Kijk dan een op de djTLMtv page.
Visionair Records | Daniel Danté
User edit by danielvds on 01-12-2011 @ 11:34:03 (3%)

What do you think about DJ Workshop door dj TLM - 5 Elementz A'dam ??

Vote :   

danielvds    posted on 08-12-2011 18:06
Even een kickje! Zijn er nog mensen die het leuk vinden om te komen? Het zou leuk zijn om wat mensen van DJR te ontmoeten... We maken er in ieder geval een gezellig middag van!
youngbeatsz    posted on 08-12-2011 18:09
ik zou dat wel zien zitten, maar is wel ver en bovendien verkeerde datum, midden in de examens..
danielvds    posted on 09-12-2011 16:49
Oh dat is jammer! Er komen in de toekomst nog meer van deze workshops als het goed is...
youngbeatsz    posted on 09-12-2011 17:45
graag in de vakanties, dan zie ik dat wel eens zitten om van belgie af te komen, indien bereikbaar met openbaar vervoer

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

144 Users online: 37 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 15.057
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.622.808