Website!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MrQreeny    posted on 30-11-2011 23:19
Hierbij de eerste versie van mn (dj)website:

http://dj.martijnvandersar.nl

Een beetje van joomla! en een beetje van jezelf... Verre weg van klaar, maar dit staat in ieder geval Happy, laughing
Header vind ik nog een beetje goedkoop, maar dat komt nog wel...?
Mist er nog iets ?? Behalve dan een volle agenda :P?
'Music is the universal language of mankind...'

What do you think about Website! ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 30-11-2011 23:27
Leuke site, ik hou wel van lichte kleuren. Toch een paar dingen:

Schriif je bio vanuit een derde persoon, dus niet in de ik vorm. dus: 'Martijn van der Sar is geboren en getogen in 's-Gravenzande (Westland). Vanaf jongs af aan is hij omgeven'... Dat vindt ik persoonlijk wat professioneler staan.?

Een gastenboek is zo 1998, zou ik echt weglaten. Zeker ivm spam ed.

Ik snap ook het gedeelte 'studie' niet, heeft weinig met DJ-en te maken.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
MrQreeny    posted on 30-11-2011 23:41
Thanks voor de comments!

Schrijven in derde persoon heb ik ook over nagedacht en ga ik binnenkort toch maar even veranderen Winking my eye. Het wordt nu namelijk (nog?) het meest bezocht door mensen die ik ken (vandaar ook dat ik het onderdeel van martijnvandersar.nl heb gemaakt). Als het allemaal wat serieuzer gaat worden, zal ik zeker een nieuwe site beginnen met een hele eigen domeinnaam.

Gastenboek zit een goede spamfilter op, maar zal het meenemen in mijn verbeterpunten voor versie 2 Winking my eye. Waarschijnlijk gaat die er wel af om meer met social media de interactie te zoeken.

Studie gedeelte is nog niet af, hier komen gewoon dingen die daar mee te maken hebben. Het is eigenlijk een soort van 'online boek' nu met de tabs Muziek en Studie, maar ook in het achterhoofd dat daar Sport en Reizen nog bij toegevoegd kan worden zeg maar... Voor nu staat het misschien inderdaad een beetje raar, heb hem ook gelijk even uitgezet Winking my eye
'Music is the universal language of mankind...'

This is an old Topic

No new postings for 4.910 days.
 Post CommentThat would be 163.7 months
or a whopping 13.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

265 Users online: 11 Guests (254 Unknown)
Pages generated today : 8.272
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.486.273