Hallo, ik ben Dirk a.k.a. Deetek (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Deetek    posted on 18-01-2006 10:50
Hallo ik ben Dirk 29 jaar en al een paar jaar actief als Deetek.
Mijn hobby's zijn o.a. Beatmixen, computers, mijn auto en car- en home audio.

Ik draai Techno, omdat deze stijl is erg breed is richt ik mij voornamelijk op Tech-House, Funky- en Minimale Techno. Zo rond 1995 ben ik begonnen met draaien, destijds met Hardcore en Oldschool, onder de naam DMaster mijn platen van die tijd heb ik helaas zo rond 1999 verkocht, hier heb ik, nu weer, nog elke dag spijt van. Maar zodra ik straks in het bezit ben van final scratch ga ik zeker weer iets doen met Oldschool!! Happy, laughing

Ik ben in het bezit van 2x Omnitronic DD5250 Super OEM bakken met Ortofon Concorde pro naalden. Tussen mijn draaitafels staat nu nog, een Vestax 3ch mixer die zodra de SynQ SMX-2 op de markt komt zal worden vervangen. Als monitor speakers heb ik de Mission 732 die worden aangestuurd door een Marantz versterker.

Ik hoop veel plezier te beleven op dit forum en mijn eventule vragen kwijt te kunnen bij andere gebruikers.

greetz Deetek.

What do you think about Hallo, ik ben Dirk a.k.a. Deetek ??

Vote :   

Lukaz    posted on 05-02-2006 14:36
wat ben ik weer laat jah
maar als nog welkom or
    Ciao Lukas a.k.a The Tap-Dance_R Winking my eye

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

390 Users online: 44 Guests (346 Unknown)
Pages generated today : 709
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.767.827