[M] Vato Gonzalez & MC Tjen live at FunX (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

vatogonzalez    posted on 30-11-2011 14:40
Aangezien er al eerder wat mixtapes op DJResource.eu te vinden waren leek met totaal niet onaardig om dan ook maar gelijk even de laatste liveset online te gooien hier. Mocht ik 'm in totaal verkeerde forum sectie hebben geplaatst, let me know!

Download

Vato Gonzalez & MC Tjen - Live at FunX Dance Radio (25-11-2011) (Directe link, gehost door Vato.nl)

Tracklist

01. Sagat - Fuk dat (Acapella)
02. Vato Gonzalez - Endurance (Radio Edit)
03. Martin Garrix & MC Tjen - Down right Dirty (Promo)
04. Taio Cruz - Troublemaker (Vato Gonzalez remix)
05. Skepta - Hold on (Vato Gonzalez remix)
06. Vato Gonzalez - Madman Riddim (Radio Edit)
07. The login' Spoonful - Summer in the city (Vato Gonzalez remix)
08. Skrillex - Promises
09. Flinke Namen - Hoeren (FS Green remix)
10. Doctor P - Tetris (Vato Gonzalez Edit)
11. Lauren Pritchard - Painkillers (Roni Size Remix)
12. Jay-Z - 99 Problems
13. TC - Where's my money (Muchi's Kinda Aggressive Righty Now Moombahcore remix)
14. Li' John - I just don't give a .. (DJ Punish Moombahton remix)
15. Diplo & Skrillex - Amplifier (Vato Gonzalez edit)
16. Alvaro - Dancehall Clash (Moombahton mix)
17. Diplo & Oliver Twitz - Go (Real El Canario remix)
18. Vato Gonzalez & Aldair Silva - Digital Lies (Promo)
19. Vato Gonzalez - Sockrocker (Promo)
20. Paul Devro - Cair A Ficha (Original Mix)
21. Dyna - Megatron (Original mix)
22. Vato Gonzalez & Mr. Z - Born to do music (Radio edit)
23. Punish - Just some intro
24. DJ Zinc & Miss Dynamite - Wile out (Vato Gonzalez remix)
25. Vato Gonzalez - T.B.A.
Dirty House / Crowd Control
User edit by vatogonzalez on 30-11-2011 @ 14:41:32 (1%)

What do you think about [M] Vato Gonzalez & MC Tjen live at FunX ??

Vote :   
JeBoyKie    posted on 01-12-2011 12:46
Vato wat is dat voor lettertype dat je gebruikt? Vindt hem erg tof.
Ben zelf ook veel bezig met designing en dergelijke zaken.
LilQuint    posted on 01-12-2011 15:52
Erg dikke mix Bjorn!
En omygod, WAT IS DIGITAL LIES HEERLIJK :O
Waneer gaat deze uitkomen? Of is dat nog niet bekend...
User edit by LilQuint on 01-12-2011 @ 15:52:53 (75%)
Rusafli    posted on 01-12-2011 16:39
Ook maar even geluistert. Helaas niet mijn ding.
vatogonzalez    posted on 01-12-2011 21:21
@JeBoyKie; ITC Avantgarde en een waarvan in de naam even kwijt ben. Mijn logo is opgebouwd uit een aantal elementen die ik zelf met Illustrator nog een eindje heb aangepast van die lettertypes. Op DaFont.org moet je een heel eind komen als je meer fonttypes zoekt.?

@LilQuint; Digital Lies is weg getekend op Southern Fried Records en ik heb nog geen releasedate gekregen van ze, wel komt deze track uit met nog een aantal remixen van de artiesten van dat label. Het is met externe labels altijd een beetje koffiedik kijken wanneer iets nou werkelijk uit komt.
dj-zero    posted on 01-12-2011 21:31
Weer een lekkere mix, al had de dubstep van mij niet zo gehoeven maar dat is persoonlijk.
Valt me wel op dat je jezelf in een nieuw hoesje stopt.?

Ben benieuwd of er snel meer van je volgtHappy, laughing
PhonoGraaf    posted on 01-12-2011 22:16
Kerel, ik vind het juist vet dat je er dubstep doorheen gooit, en nog goeie ook!
Skrillex, FS Green, Doctor P, Roni Size... Wat een heerlijke namen.
En Moombahton is natuurlijk ook altijd welkom!

Leuk om je te zien veranderen qua muziek!
feestbeest    posted on 01-12-2011 22:57
Lekker mix! Goede keuze van platen. Heb je live altijd wel bewordert. Maar produceren, het is niet mijn straatje. Maar je hebt zeker een paar tracks die ook bij mij in me cd map zitten hoor! Wel vet dat je hier op het forum hebt aangemeld!?

Trouwens, was bij freefestival en dat was echt supper hard! (Weer genoeg de fan uit gehangen, haha)

Maar als ik denk aan jou als dj, denk ik aan iemand die heel snel doormixt. Snel hitjes achter elkaar plakken, en je zou bijna geen mens zijn aangezien ik je zonder grappen nooit een fout live horen maken. Maar jij maakt je mixen (Mixtapes) toch via software? (Heb ik wel eens gehoort)
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
vatogonzalez    posted on 02-12-2011 19:45
@feestbeest; Thanx! Ik kan nu al vertellen dat ik live altijd wel wat fouten maak, als je goed oplet zie je me altijd als een soort van verzuurde sinaasappel kijken als er iets mis gaat. Soms moet je als DJ de beslissing maken of je een entertainer bent of een artiest. Beter gezegd, kies ik er voor om dit feestje voor de 99% in leven te houden door de plaat 30 seconden eerder in te mixen; dan maar een bak echo erbij en een beetje pielen - of ga ik de mix perfectioneren en valt 't een beetje stil maar is de 1% met verstand blij. Ik ben meer iemand die voor optie 1 gaat.

Soms draai ik setjes die je echt ronduit commercieel kunt noemen als dat is waar het publiek op zit te wachten. Ik kan wel erg moeilijk gaan doen met diepe tech voor een stel 16 jarigen met de muzikale intresse van een doperwt - maar daar heb ik alleen mezelf mee. Ik heb heel veel tracks waar een vleugje dubstep, moombahton, progressive of tech in zit en tijdens het draaien van zo'n track kijken MC Tjen en ik heel goed om ons heen wat er gebeurd. Van een 90 minuten set ben ik - niet doorvertellen - stiekem altijd de eerste 30 minuten vanalles aan het testen op 't publiek tussen de gegarandeerde tracks in.

Als het aankomt op mixtapes dan doe ik altijd alles met Acid Pro 4.0e. Ja, die versie is ongeveer stenen tijdperk - maar hij werkt wel als een zonnetje, zelfs op Windows 7. Ik vind 't sneller werken als Ableton Live en de beatmapping kun je tot op een duizendste van een BPM precies doen. Een mixtape maken kost me ongeveer een dag of 4, de tracklist kost me weken/maanden en dan is pas versie x.01 klaar. Dirty House mixtape 5 die uitgekomen is dat is in werkelijkheid 5.31. Elke keer als ik een versie heb dan luister ik er 1-2 dagen niet naar, dan helemaal in de auto en noteer ik alles wat me er aan irriteert. Dat wijzig ik en dan proces herhaal ik tot het echt het beste is wat ik er van kan maken. Da's een beetje de wijze waarop ik een mixtape maak.
User edit by vatogonzalez on 02-12-2011 @ 19:46:47 (1%)
Larsz    posted on 06-12-2011 23:14
Vato, klopt het dat je vroeger wel eens mixtapes maakte in FL Studio?
jera    posted on 07-12-2011 18:01
oooeeh!!! hard hoor DAMN! lekker mijn style Cool?echt hard!!!
vatogonzalez    posted on 08-12-2011 10:51
@Larsz; Nee, dat klopt niet. Ik heb vroeger enorm veel met FLStudio geproduceert, dat doe ik tegenwoordig in Logic. Mixtape heb ik altijd met Acid Pro gemaakt.
BCDR    posted on 08-12-2011 22:30
Hartstikke vet Vato! Kun je is wat foto's maken van je studio en je DJ booth thuis? Lijkt me erg leuk om te zien!
Jayro    posted on 09-12-2011 15:29
Heb em even gedownload, zal hem straks even luisteren Happy, laughing. Maar hoe zit het nou met de Crowd Control mixtapes?
Die vond ik toch altijd wel erg lekker. En 'Maison Croyable' is ook nog niet uitgebracht op het Crowd Control record label (is dat er al wel?). Wel jammer als die niet meer uitgebracht worden, want daar zitten echt een paar dikke tracks tussen!
dennisn    posted on 09-12-2011 18:17
Hele toffe mixtape, vind het ook erg tof dat je bij ons op dit forum hebt aangeschoven!
Ik hoorde in je FunX set dat als je de FunX app gedownload had dat je dan oa je Endurance plaat erbij kreeg.. ik wil niet haterig gaan doen maar hoe gaat dit in z'n werk en hoe krijg je deze uit eindelijk dan. Krijg je deze dan als Radio Edit of voor de DJ's onder ons ook een club mix?
Come with it! :: i like pinguins (:
Airstate    posted on 09-12-2011 22:06
Heuj, kijk nou. Toevallig hoorde ik die vandaag ook op Slam FM, die van Taio Cruz. Maar heet die niet Believe in me Now, gepr. door Swedish House Mafia? just wondering :p
__MauMau__    posted on 10-12-2011 00:45
Echt leipe mix! Meer wat ik 'gewend' ben van jou, ik weet nog wel, ergens in juni, in Zaaldijk viel je live mix me toen wel een ?beetje tegen... (Relatief dan h?) toen nog steeds helemaal uit mn dak gegaan (zonder shirt op het podium klimmen, hahahaa)
Nogmaals leipe mix en leipe tracks!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

62 Users online: 25 Guests (37 Unknown)
Pages generated today : 15.079
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.221.831