Hey, ik ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe bootleg van Justin timberlake vinden. ikzelf vind hem aardig, maar ben natuurlijk benieuwd wat de rest ervan vind. Hopelijk zijn er tips, zodat ik weer iets heb om aan te werken
User edit by Drumworks on 30-11-2011 @ 00:03:18 (3%)
What do you think about Nieuwe bootleg ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Bij 2 minuten heb je de eerste qlimax. En dat klinkt opzich goed. Maar ik zou iets meer verandering willen zien. Bijvoorbeeld dat je 16 of 32 beats na de eerste drop (dus op 2 minuten) opeens een veel zwaardere bassline erin gooit en die galm en hoge noten wat wegneemt of die hoge noten verandert.
nee:P maar je bedoeld toch dat stuk bij 2 min dat je nog een keer die stem hoort? of bedeold je dat hij in het algemeen een beetje vervormt door de bass ofzo? want deze is standaart van convoi, hier is niets aan gedaan
Nee ik bedoel de qlimax na 2 minuten. Dus op precies 2 minuten heb je de drop, en ik denk dat je dan na 8 of 16 beats die galm weg moet halen en in de plaats daarvan een dikke bassline moet inwerken.
Sorry ik produce zelf niet dus ben niet bekend met alle termen, maar mijn muzikale oor vind dat er iets moet veranderen in dat stukje.
De opzet is prima, maar...., De snare (zeker in het begin) is gewoon (te) kaal, probeer wat meer fx de beep synth is te hard en ligt los op de rest ?vanaf 3:00 krijgt het nummer wat meer body.
bedankt voor je reactie! maarrr.. wat jij opnoemt, zit ook in de orginele van jacob van hage-convoi, die er doorheen zit. ik denk dat ik aan de beep ook niet veel kan veranderen, maar zal wel proberen wat fx over het begin heen te gooien
The beats are still banging :)
User edit by Drumworks on 30-11-2011 @ 09:18:00 (5%)
This is an old Topic
No new postings for 4.914 days. Post CommentThat would be 163.8 months or a whopping 13.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.